Méltán népszerű étterme a Varjú családnak.

Vakvarjú Étterem - Újlipót BudapestVakvarjú Étterem - Újlipót Budapest a térképen

Kiváló 2020. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. február 12.
Vasárnap ebédidőben voltunk két kisgyerekkel. Sajnos az ígéret ellenére nem kaptunk a gyereksarokhoz közeli asztalt, de ez volt az egyetlen negatívum. Teltházas volt az étterem, de ennek ellenére nem éreztük zsúfoltnak. Kellemes meglepetés volt, hogy a nagy tömeg ellenére gyors és figyelmes volt a kiszolgálás. Az ételek elsőrangúak, mindenki elégedett volt. Kevés helyen van ilyen tökéletesen sütött kacsamell. Már több éttermében voltunk a Varjú családnak, de nem ért csalódás.

Vakvarjú Étterem - Újlipót további értékelései

2023.03.06a párjával
Ünnepi vacsorára készültünk a párommal. Csalódás, csalódás hátán: A taknyos 20 év körüli pincér tegez, ami nem bántó, de érthetetlen, közel 80 éves vagyok....Rendelés: csülökpörkölt rakott krumplival. Egy tégla alakú hús, mely nyesedékből állt össze. Nem túl ízletes és alig langyos + egy barna...
2022.09.05a párjával
Nagyon finomakat eszünk mindig itt. Van már kedcenc ételünk, amit szerintünk itt készítenek a legjobban (tatárbeefsteak, rozé kacsamell, csokiszuflé). Remélem soha nem veszik le az étlapról! Ui.: még sokáig szeretnénk itt enni, ezért ha nem hiszitek menjetek el, nézzétek meg magatoknak Ti is :)
2022.06.19barátokkal
Sokszor jártunk már itt (csak idén már legalább 3-4-szer), ezért külföldi vendégeinkkel ellátogattunk, mondván milyen jó kis hely ez. Végül hatalmas csalódás volt. Sokan voltak, de ez nem gond. Az első meglepetés. hogy a kínálat átalakult (pl eltünt a kenyérlángos), mondván elment a szakács...