Kilátás az egyetemre

Véndiák Étterem BudapestVéndiák Étterem Budapest a térképen

2018. júliusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2018. július 17.
Egyszer már jártam a helyen, amikor az öcsém doktori avatása előtt felhörpintett valamit. Most végre volt időm, hogy kényelmesen megebédeljek a gyönyörű szép napsütéses időben. Az étterem előtti teraszon lehet találni árnyékos és napsütötte asztal is. A melegre való tekintettel inkább egy árnyékosabb helyet választottam, ahol a várakozással töltött idő is kellemesen telt. A kiszolgálás számomra pont megfelelő: nem is az a nagyon rámenős, ugyanakkor érzi az ember, hogy azért vendég. A választék átlagos, mindenféle húsból van egy-egy fogás valamivel körítve, ami engem inkább már elbizonytalanított. Végül kacsa steaket kértem és megkérdezték, hogy mennyire legyen átsütve. A nem nagy forgalom ellenére sajnos 20 percnél is többet kellett várni. A kihozott étel teljesen megfelelő volt minőségét és tálalását tekintve. A felső középkategóriás árakhoz képest viszont egy kicsit nagyobb adagot vártam volna.
Véndiák Étterem Budapest - Étel/italVéndiák Étterem Budapest - Étel/italVéndiák Étterem Budapest - Külső kép

Véndiák Étterem további értékelései

2020.07.09a párjával
Egyetemista koromban vizsgák után mindig itt ittuk meg az áldomást, ennek már jó 30 éve. Azóta a hely átalakult, a korábbi presszóból fine dining típusú, elegáns étterem lett. Rendkívül hangulatos, évtizedes fák árnyékában a jogi egyetemre nézve hűsölhet a vendég a melegben a kellemes...
2016.10.18kollégákkal
Egy gyors ebédre ugrottunk be egy kolléganőmmel a Véndiák Étterembe. Meglepődtem, mert kifőzde jellegű helyre számítottam, ehhez képest egy trendi, fiatalos és meglepően elegáns helyre érkeztünk. A galéria nagyon hangulatos, így ide telepedtünk le. Mivel nagyon siettünk, nem volt időnk...
2016.10.07kollégákkal
Még az előző évezredben, főiskolás koromban kisebb-nagyobb rendszerességgel megfordultunk a Véndiákban, ami akkoriban inkább egy kocsmaként volt pozicionálva egyetemisták részére, különösen forgalmas éjszakai élettel. A hely ugyanott, ugyanazon a néven azóta is működik az Egyetem téren,...