Remek kőbányai pho bár

Vietnami Speciális Melegkonyha BudapestVietnami Speciális Melegkonyha Budapest a térképen

2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 14.
A Különleges Vietnámi Melegkonyha nevű étterem már jó ideje célpontjaim között szerepel, de mindeddig nem sikerült eljutni oda, Kőbánya eléggé kiesik az útból. A minap Budapestre jövet első utunk ide vezetett, biztos, ami biztos.
A mások által is dicsért vietnámi srác, aki remekül beszél magyarul, minket is levett a lábunkról kedvességével, természetességével.
Kértünk töltött gőzgombócot, marha pho-t, tavaszi tekercset. A Pho szokásosan finom volt, külön hoztak mellé szójacsírát, meg persze fokhagymás ecetet, amiben ezúttal nem volt chili. Ezt a gyermekek iránti figyelmességnek tudtuk be. Jómagam azért kértem külön chilit is.
Kedveskedtek négy tányérka csirkelevessel is a ház ajándékaképpen.
A sör meglepően olcsó, 350 forintot kérnek a fél literes Dreher-re, a csapon Heinekent tartanak, ami nálunk, Erdélyben jogos szabotázs alatt van.
A tavaszi tekercset maguk készítik, nagyon finom, mire kihozták mellé a mártást, már szinte meg is ettük mind a négy adagot. Ez nem annyira bírálat, mint inkább elismerés a tekercs felé.
Kellemes a terasz, a beltér esztétikája nem a mi világunk.
Jó hely ez, szeretjük, talán még benézünk.
Vietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/ital

Vietnami Speciális Melegkonyha további értékelései

2021.05.16a párjával
Ahogy olvasom, évek óta jó ez sokaknak, hát, akkor nekem is jó. Sőt! Kezdünk újra étterembe járni, ezt csak úgy kiböktük magunknak autóból hazafelé jövet, elég bonyolult módon vissza is fordultam, hogy hátha végre egy jó vietnami! És az, bizony! A neve már nagyon régen nem Vietnami Speciális...
2019.07.20a párjával
A közelben lévő templomlátogatás során fedeztük fel az éttermet. Ilyen jellegű ételeket még nem ettünk ezért gondoltuk miért is ne kóstoljuk meg őket. Ráadásul éhesek is voltunk úgy délután fél 3 fele. Kedves felszolgáló fiú termett az asztalunknál, kis ízelítőt kaptunk a konyhai személyzet...
2018.11.13a párjával
Párommal rendszeresen járunk ebbe az étterembe és nem hiába! Az ételek nagyon jó árban vannak. A pho leves fantasztikus! A város egyik legjobbja! A rákfarok előételnek elengedhetetlen! Nagy adagok vannak főételek terén is, de eddig nem ájultam el tőlük! Egyszerű ízekkel dolgoznak, de rengeteg...