Ezt is kipróbáltuk.

Vietnami Speciális Melegkonyha BudapestVietnami Speciális Melegkonyha Budapest a térképen

Kiváló 2019. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 20.
A közelben lévő templomlátogatás során fedeztük fel az éttermet.
Ilyen jellegű ételeket még nem ettünk ezért gondoltuk miért is ne kóstoljuk meg őket. Ráadásul éhesek is voltunk úgy délután fél 3 fele.
Kedves felszolgáló fiú termett az asztalunknál, kis ízelítőt kaptunk a konyhai személyzet munkájáról, hát jót derültünk.
Bevezetésnek nem is kellett több, szuper!
Limonádét kértünk ami nagyon finom és kellő hőfokú volt.
Nagyon jó, hogy az étlapon magyarul is szerepelnek az ételek és, hogy miből állnak.
Meglepetésül ért bennünket, hogy először egy kis tálka levest tálaltak fel. A páromnak nagyon ízlett, de nekem sajnos az az ízvilág nem jött be.
A főételek viszont rendkívül ízletesek voltak.
Nyárson csirke pirított rizzsel és Vaslapos panír rák pirított tésztával.
Megkóstoltuk egymás ételét és mindkettőnknek ízlett minden.
A tészta rendkívül finom!
Ebéd után 2 kávét kértünk. Ez is egy külön látvány volt. Ott előttünk csöpögött le az üveg pohárba. Ahogy beleöntöttük a sűrített tejet annak a látványa is szép. Az íze meg remek!
A megmaradt ételeket ízlésesen, egymástól elkülönített dobozba tették kérés nélkül.
Mi biztos, hogy tovább kóstolgatunk.
Vietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - BelsőVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/italVietnami Speciális Melegkonyha Budapest - Étel/ital

Vietnami Speciális Melegkonyha további értékelései

2021.05.16a párjával
Ahogy olvasom, évek óta jó ez sokaknak, hát, akkor nekem is jó. Sőt! Kezdünk újra étterembe járni, ezt csak úgy kiböktük magunknak autóból hazafelé jövet, elég bonyolult módon vissza is fordultam, hogy hátha végre egy jó vietnami! És az, bizony! A neve már nagyon régen nem Vietnami Speciális...
2018.11.13a párjával
Párommal rendszeresen járunk ebbe az étterembe és nem hiába! Az ételek nagyon jó árban vannak. A pho leves fantasztikus! A város egyik legjobbja! A rákfarok előételnek elengedhetetlen! Nagy adagok vannak főételek terén is, de eddig nem ájultam el tőlük! Egyszerű ízekkel dolgoznak, de rengeteg...
2018.02.09a párjával
Napközben munkanapon voltunk, asztalt nem kellett foglalni nem volt telt ház. Viszont mellbevágó volt az égett zsír/olaj szag. A kiszolgálás gyors volt, volt aki kitünően beszélt magyarul, volt aki nem, de ez nem akadályozta a rendelést. A Tom yum leves hatalmas adag volt, viszont a két héjas...