Príma ételek a belváros szívében

Vígvarjú Étterem BudapestVígvarjú Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2019. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 11.
Házassági évfordulónk alkalmából látogatunk el a két éve nyílt étterembe, már Valentin Napon is el akartunk jönni, de a telt ház miatt nem tudtunk asztalt foglalni. A Vigadó egyébként is csodaszép épületében található, óriási belmagasság, főúri pompa hangulata van. Az ételek nagyon finomak, a zöldborsó veluté lenyűgöző, feleségem soha nem evett ilyen finom borsó levest, a vajbab krémleves csülökkel is fantasztikus. A grillezett kecskesajt és a marhaoldalas szintén remekmű, különösen a köretként kínált karalábé variációk. A desszert is kiváló, mangómousset és málnás csokit választottunk. Az étlap nem hosszú, de érdekes tételeket találni rajta, az italválaszték széles, csapolt sörből 4 féle kapható. A kiszolgálás a hely eleganciájához illő, az árszínvonal a minőséghez képest elfogadható, szervizdíj külön nem kerül felszámításra. Nem szoktam csupa 5 pontot adni, de most egyszerűen nem volt mi miatt pontot levonni.
Vígvarjú Étterem Budapest - Étel/italVígvarjú Étterem Budapest - Étel/ital

Vígvarjú Étterem további értékelései

2022.03.27családjával
Közel hibátlan vacsora. Kicsit nézelődtem az éttermek élmezőnyében, hogy hol is rendezhetnénk meg egy jó kis családi születésnapot, és ezt választottuk. Méltóan szép környezet, rendkívül igényes pálinka- és borkínálat, ígéretes étlap... torta nincs, sebaj rendeltünk és hoztunk az Édes Sáriból. A...
2018.06.16kollégákkal
Vakvarjús törzsvendégként igazán öröm számomra, hogy egy ilyen előkelő környezetű "Vakvarjúban" ebédelhetek minden nap a belvárosban, megfizethető áron, fantasztikus ételeket, tekintettel arra, hogy a Vígvarjúban "DÉLI MENÜ"-vel várnak minden nap. A kiszolgálás profi és végtelenül kedves, mint...
2018.01.21családjával
Gyerek születésnapot mentünk ünnepelni ide. Két VakVarjút már ismertünk, így gondoltuk kipróbáljuk ezt az új éttermet is. Gyönyörű, patinás helyen, a felújított Vigadó épületében nyílt pár hónapja. Bár a gyerekek nagyon várták, hogy kenyérlángost egyenek, ez sajnos itt nem volt. Mint kiderült, ez...