Jó kis halas hely

Vörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár BudapestVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest a térképen

2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. október 6.
A belvárosi Vörös Homárral a kapcsolatom úgy kezdődött, hogy a Hegyvidék üzletközpontban működő egység tulajdonosa írt nekem is egy kör-e-mailt, mint a hírlevélre feliratkozott vásárlónak, hogy elhagyta a társa, aki az ő szaktudása nélkül nyitott egy hasonló boltot Pesten. Mindezt úgy fogalmazva meg, hogy „az Én szaktudásom nélkül”, így nagy é-vel. Jót mosolyogtam az eseten, majd feljegyeztem az új helyet a meglátogatandók között.
S nem is oly sok idő múlva el is jött az alkalom a találkozásra. Amikor a Séf utcájában egy kisebb társasággal együtt ettünk, mialatt a többiek kászálódtak, én kértem gyorsan egy paradicsomos kagylót a szomszédban, becsomagolva, amit végül, miután találkoztunk a földszinten egy remek etyeki borásszal, szépen megeszegettünk állva, főleg én, mert a többiek jól voltak már lakva. S akkor egy füst alatt ettünk némi osztrigát is a földszinten levő standnál, mely szintén a céghez tartozik.
Ráadásképpen midőn augusztusban a fiaimmal turnéztunk, a Vörös Homárban adtunk találkát egymásnak az anyjukkal, így aztán még megkóstolhattam néhány fogást, például fish and chipszet. Az új Vörös Homár kétségbe vont szakértelem ide vagy oda, szintén jó hely, szerettük, ráadásul inkább útbaesik, mint a másik.
S jó szívvel ajánljuk mindenkinek.
Vörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Külső képVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Étel/italVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Étel/italVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Étel/italVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Étel/italVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Étel/italVörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár Budapest - Belső

Vörös Homár Belvárosi Halpiac & Gasztrobár további értékelései

2019.11.28egyedül
Egyik hétköznap délután 2 óra körül tévedtem a piac környékére, és miután már régen terveztem a hely kipróbálását, kései ebédemet itt költöttem el. Ekkorra már kiürült a piac, a többi étterem is elég üres volt. Tejszínes, zöldséges hallevest ettem ( ez az egy féle leves volt a kínálat ) ami...
2019.02.10gyerekekkel
A hely sokáig elég jó volt, de nemrég elment a kiszolgáló-pultos-pincér Emese. Az új kolléga sajnos nem alkalmas a feladata ellátására. ELfelejti a megrendeléseket, mást készítenek vagy nem késztik el, amit kértél. A mellett, hogy alkalmatlan a feladata ellátására még önérzetes és sértődékeny is....
2016.05.12családjával
Szintén az anyám 41.születésnapján jöttünk ide a Steamboo után. Kértünk 2 darab óriás garnélát. Az étel finom volt. A tálalás ízléses volt. A rák hatalmas volt és jo fűszeres. Az árak nem olcsoak de ezért cserébe minőséget is kapsz. Aki egy jo halas.vagy rákételt akar enni annak itt a helye