Csalódás

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 19.
Mi a párommal szeretjük kipróbálni a heti menüs kínálatait az éttermeknek, így kerültünk a Vörös Postakocsiba is. Először nagyon tetszett a hely, a pincér kedves volt. Az első negatívum az volt, hogy a nyakunkra hozták a fogásokat, még csak épp elkezdtük a levest amikor már kihozták a főételt. A leveses tányért egész gyorsan elvitték, ám a második fogás tányérja végig ott figyelt az asztalunk szélén. Még akkor is, amikor már a süteményt is elfogyasztottuk. Mivel az asztalon már semmi hely nem volt, gondoltuk összepakoljuk a tányérokat, hogy legalább valamennyire elférjünk. Abban a pillanatban ott termett a "pincérnő" és közölte, hogy "Ez nem menza, hanem egy étterem! Máskor ilyet ne csináljanak!" és rábökött a tányérokra. Mi ledöbbenve néztünk rá, majd mikor mondtuk, hogy segítő szándékkal tettük egymásra a tányérokat megint közölte, hogy étteremben és nem a menzán vagyunk... Ezzel elment. Hozzáteszem utána nem volt hajlandó odajönni az asztalunkhoz, hogy elvigye a poharakat, vagy egyáltalán kérhessük a számlát...
Lehet hogy fiatalok vagyunk, ettől függetlenül nem kellene minket degradálni.
Amennyire tetszett az elején az étterem, akkora csalódással távoztunk a végén...

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...
Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Kedvezményes pihenés
Kedvezményes pihenés
Erzsébet Park Hotel Parádfürdő
Prémium Hotel Panoráma Siófok - Ébredj, Balaton!