Krúdy nyomában

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2019. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. február 20.
Valentin nap alkalmából mentünk vacsorázni az étterembe, már többször elsétáltunk előtte, most jött el az idő a kipróbálására. A Krúdyról elnevezett marhahúslevessel kezdtem, feleségem erdei gomba capuccinót kért. A marhahúsleves maga volt a tökély, a Szindbád című film jutott eszembe, ahogy Latinovits majszolta a húslevest. Egy szelet puhára főtt marhahús, és egy szelet velős csont is a leveshez járt, pont annyi velővel, ami egy szelet pirítósra kellett. A borjú bécsi nem volt ennyire katartikus, de jóra sikerült, nem egy bonyolult étel, de volt ahol sikerült elrontani. A kért saláta ( vecsési vegyes ) az árához és a bécsi szelet nagyságához képest elég kis adagra sikerült, csapolt sörből csak Dreher volt, ez a választék lehetne nagyobb. Régi vágású tapasztalt pincér szolgált fel, úgy ahogy az iskolában tanítják.
Összességében kellemes vacsorát költöttünk el, legközelebb majd valamelyik borvacsorát fogjuk kipróbálni.
Vörös Postakocsi Étterem Budapest - Étel/italVörös Postakocsi Étterem Budapest - Étel/italVörös Postakocsi Étterem Budapest - Étel/italVörös Postakocsi Étterem Budapest - Étel/italVörös Postakocsi Étterem Budapest - BelsőVörös Postakocsi Étterem Budapest - Belső

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...