ûnnepek utáni látogatás

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2020. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. január 7.
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit választottunk (bárány, rántott bécsi) nem tudták produkálni, majd csak este, vacsorára. Ez nekünk több órás várkozást igényelt volna, igy mást választottunk. (Biff stroganoff, kacsa, oldalas) A gulyáslevessel, huslevessel kezdtük, kiválóan elkészitve mindkettö - de sajnos alig langyosan kerültek az asztalra. A föételek jók voltak, de semmi rendkivüli. A kiszolgálás gördülékeny, kedves volt. Megbeszéltük, hogy egy más idöpontban mégegyszer adunk majd lehetöséget az étterem tesztelésére, hátha megasabb pontot adhatunk a 3-nál.

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...
2019.02.20a párjával
Valentin nap alkalmából mentünk vacsorázni az étterembe, már többször elsétáltunk előtte, most jött el az idő a kipróbálására. A Krúdyról elnevezett marhahúslevessel kezdtem, feleségem erdei gomba capuccinót kért. A marhahúsleves maga volt a tökély, a Szindbád című film jutott eszembe, ahogy...