Rég látogatott kedvenc, most már még kedvencebb

Wasabi Running Sushi & Wok Restaurant - Podmaniczky utca BudapestWasabi Running Sushi & Wok Restaurant - Podmaniczky utca Budapest a térképen

Kiváló 2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 11.
Nagyon rég jártam a Wasabiban, utoljára talán kb. 7 éve. Akkor is imádtam a running sushi stílust, hogy azt és annyit ehetek, próbálhatok ki, amit csak akarok, és nem kell egy étel mellett döntenem és elfogyasztani, ha a fene fenét eszik is.
Párommal érkeztem újrakezdőként és az eddigi emlékeimet csak alátámasztotta az étterem.
A berendezés nem nagyon változott, még mindig letisztult és egyszerű...viszont még mindig sötét van :D
Sok újfajta ételt tettek a menüsorba, némelyik kicsit indokolatlan...attól még, hogy teriyaki szószt adnak az oldalashoz, attól még nem lesz ázsiai. Vagy a tortilla tekercsben a mangószószos tejszínhab sem az.
Ettől még persze finomak, csak stílusban ütnek el élesen.
De sok gusztusos, finom, és ázsiai étel is került a listára, így kellemes meglepetésben volt részem, mert tényleg széles volt a skála.
Újítás még, hogy minden asztal kap egy tabletet, ahol megnézhetjük, hogy melyik étel micsoda, miből készül, és ha nem látjuk a szalagon, meg is rendelhetjük és az asztalunkhoz hozzák. Figyelmes (plusz néha tényleg nehéz kitalálni mi van a bunda alatt :) ).
Most a korlátlan vacsora ára 8000 Ft/ fő, ami lehet, hogy borsos, de a legtöbb ázsiai étteremben többet is otthagyunk és lelkünk rajta, ha mellé választottunk, meg kell enni, ki van fizetve.
Figyelembe véve, hogy a sok extra és minőségi étel amit itt kipróbálhatunk korlátlan, valamint nincs ott tartózkodási időkorlát sem (!), ez nem egy túlárazott díj.
Tényleg tökéletes vacsorát töltöttünk itt el, a pincér nagyon kedves és figyelmes volt, többször is megkérdezte minden rendben van e.
A mosdók tiszták voltak, az italok nem drágák, különlegesek és finomak. Nyugodt volt a környezet, minden asztalnál jókedvűen, csöndben társalogva majszoltak a vendégek.
Kellemetlen mellékhatás, hogy a folyamatosan mozgó szalagot nézve 1-2 óra múlva elkezdek szédülni...lehet nem kéne ennyire az ételre fókuszálni..? :D
Én újra rendszeresíteni fogom a Podmaniczky utcai Wasabi-t, ha különlegesebb vacsorát tervezek, bárkivel.

Wasabi Running Sushi & Wok Restaurant - Podmaniczky utca további értékelései

2020.10.01a párjával
A Podmaniczky úti Wasabiba sűrűn járunk, így van tapasztalatunk a személyzettel kapcsolatban. Sajnos azt látjuk, hogy 5-ből 4 alkalmazott abszolút nem erre a pályára való. Nem tudom, mi alapján választják őket ki, de javaslom, picit figyelmesebb és körültekintőbb legyen a választás. Többször...
2018.02.18a párjával
A wasabiban mindig jót eszünk. Tetszik, hogy külön lehet a futószalagra választani szushikat. Jók a hideg és meleg sushik is. Külön értékelendő, hogy születésnapkor 50 % kedvezményt kaptunk az étkezés árából. Nem a legolcsóbb, de ha nagyon éhesek vagytok akkor érdemes befizetni a korlátlan...
2017.01.02
Az étterem belseje elegáns, harmonikus. Étlapról is választhatóak fogások, de mi a a korlátlan ételfogyasztást választottuk a "futószalagon" körbejáró hideg és meleg fogásokból. A felszolgálótól érdeklődtünk egy-egy-számunkra nem ismert étel mibenlétéről, aki udvariasan és körültekintően...