Szerb grill ételek

Yu-Grill BudapestYu-Grill Budapest a térképen

Átlagos 2018. januárban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2018. január 10.
A Haris közben lévő éttermük sokkal forgalmasabbnak tűnik. A Ráday utcának a Boráros tér felőli végén vannak, egy pincehelyiségben.
Meglepődtem, hogy itt az ittjartam.hu-n számos értékelés íródott erről az étteremről az elmúlt években, ehhez képest amikor mi ott jártunk, teljesen kihalt volt (hétköznap ebédidő). Igaz, utánunk még érkeztek 2 asztalhoz, de korábban erre járva sem tapasztaltunk nagy mozgást. Belépve egy lelket sem láttunk az étteremben, a konyháról hátulról nézett ki egy fiatalember, aki valószínűleg nem magyar volt, majd némi téblábolás-várakozás után került elő a pincér hölgy, aki alapvetően kedves volt velünk.
A belső tér egyszerű, elég rideg, és ráadásul hideg volt, jéghideg radiátorok januárban. A korábbi fotókon látható üveges grill látványpult már nincs meg.
Az étlapon tradicionális szerb grillezett ételeket találunk: pljeszkavicát, razsnyicsot, csevapcsicsát, ustipakot többek között (2000 Ft körüli árakon). Nagyevőknek ajánlott a két személyes grill tál összesen 70 dkg húsmennyiséggel (8990 Ft).
Az ebédmenüt kértük, ami 2 fogásos (leves + grill főétel), naponta változik, és 1350 Ft-ba kerül. Szerb levessel kezdtünk, amit a palócleveshez hasonlónak írt le a pincér hölgy, ellenben nekem elég nagy csalódás volt. Valóban a paprikás alaplé savanykás ízhatású volt, benne szétfőtt rizs, elvétve 1-2 szétfőtt sárgarépakocka és zöldborsószem, valamint viszonylag sok, de igen apró marhaszív morzsalékok, némelyik a rágós részével együtt. Az illata nem volt kellemes.
A főétel jobban sikerült, de ez sem egyezett az étalpon írtakkal illetve az ott látható fotókkal. Gyevrek (egy kerek grillezett marhahús), tetején kis kupac paprikás urnebes (szerb körözött), egy friss forró nagyméretű lepény, tejfölös szósz, ami nagyon finom volt, 1-1 kupac lila- és fehérkáposzta, lila- és vöröshagyma. Saláta, azaz zöldsaláta, paradicsom, paprika, uborka, ami az összes fotón látszik, egyáltalán nem volt. A hagyma nem saláta, így azokat érintetlenül otthagytam a tányéron.
A mosdó lelakott, kifejezetten kellemetlen, áporodott szagú, és cigerettaszag van benne, amiről nem tudtam eldönteni, hogy magában a mellékhelyiségben dohányzott valaki vagy a belőle nyíló, konyha és raktár felé vezető folyosón. Nyilván egyik sem túl biztató.
Tisztaság:Gyenge
Yu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - BelsőYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étel/italYu-Grill Budapest - Étlap/itallapYu-Grill Budapest - Étel/italYu-Grill Budapest - Étel/italYu-Grill Budapest - Étel/italYu-Grill Budapest - BelsőYu-Grill Budapest - BelsőYu-Grill Budapest - MosdóYu-Grill Budapest - MosdóYu-Grill Budapest - Külső képYu-Grill Budapest - BelsőYu-Grill Budapest - Külső képYu-Grill Budapest - Egyéb

Yu-Grill további értékelései

2016.07.27a párjával
A YU Grill már rég a tervemben szerepelt, végül idén április végén sikerült oda is eljutni. Jók ezek a faszénparazsas délszláv éttermek, eddig egyikben sem csalódtam. Ettünk egy sertésszívből főzött csorbaszerű savanyú levest, olcsó volt és elég jellegtelen, tartalmatlan. Benne szétfőtt rizs,...
2016.02.29a párjával
Heti rendszerességgel szoktam hozzájuk menni, összességében elégedett vagyok. De: -az ételek képei az étlapon csak illusztrációk. Ami azt jelenti, hogy bár saláta van odaírva, és a képen paradicsom, paprika, uborka is látszik, ez a gyakorlatban hagymát hagymával, és káposztát jelent. Mikor ezt...
2015.12.08a párjával
Bár az étterem Budapesten a Ráday utcában van, mi azon a helyen voltunk Római fürdőn, ahová az étterem kitelepszik, ha az időjárás engedi. Miután ez a vacsora augusztusban volt, ezért a kupon, amit vettünk ide a Római partra szólt. Előzetesen egyeztettem az étteremmel és megbeszéltük, hogy 17...