Ő már nem a régi

Zila Kávéház, Étterem & Cukrászda BudapestZila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest a térképen

Gyenge 2013. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 18.
Sok mindenben és mindenkiben lehet csalódni. Egy eszmében, a hitvesben stb. Az egyik legfájdalmasabb csalódás az amikor az ember egy un. "minőségi" étteremben nem azt kapja, amit megszokott, amire számít. Márpedig a Zilában ez történt velünk. Vagy tucadszor jártunk már itt, jóllehet nem számítunk törzsvendégnek. Van tehát "rálátásunk" az ott folyó munkára. Nemrégen ismét betértünk ebédelni. A vendég fogadása,
asztalhoz kisérése, az ital,- étel rendelés felvétele kifogástalan. Azonban, ami ezután történt méltatlan az étteremhez, jóllehet ízlésbeli kifogásokról van szó. Mi pl. nem szeretjük a langyos, elsózott levest. Feleségem sült kacsacombja nem volt más, mint főtt hús, amit betettek a sütőbe megpirítandó a bőrét. Így ez a főétel élvezhetetlen volt. Kifogásainkat a felszolgáló igyekezett kompenzálni, azonban elekintettünk volna ettől.Jobb lett volna elégedetten felállni az aztaltól.

Zila Kávéház, Étterem & Cukrászda további értékelései

2020.08.10a párjával
A napokban házassági évfordulós vacsoránkat költöttük itt el, sajnos a zápor miatt a terasz helyett a belső étteremben. A terasz nyaranta rendkívül hangulatos, élőzene, árnyas fák teszik kellemessé az étkezést. Az ételválaszték nem túl hosszú, de minőségi, feleségem libamájjal töltött jércemellet...
2019.09.14gyerekekkel
Családi összejövetelen voltunk itt, nem elöször, de valószínűleg sokáig nem jövünk vissza. A kellemes környezet ellenére nem éreztük jól magunkat, a pincérek 1 óra után vették fel az ital rendelést, mogorvák voltak, udvariatlanok. Az ételt 2 óra várakozás után hozták ki. Ha utánrendelni akartunk...
2019.07.12családjával
Hét éves koromban költöztünk Pestszentlőrincre. Azóta ugyan már máshol van a családi fészkünk, de a munkám miatt még mindig a XVIII. kerülethez kötődöm. Sok minden változott az elmúlt 36 év alatt. A mostanság nemzeti ünnepünkön, nosztalgiából zötyögő tujákat felváltotta a Hannoveri villamos....