Soha többet Zila

Zila Kávéház, Étterem & Cukrászda BudapestZila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest a térképen

Gyenge 2019. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. június 15.
Baráti találkozóra foglaltunk asztalt, mert a régi vendégek nagyon dicsérték. A kerthelyiségben nem volt hely,igy egy benti boxot ajánlottak. A légkondiciónáló nem müködőtt a 40 fokos hőségben. Hát most elvesztettek több vendéget. 6 fős asztalnál a felszolgáló csak 4 embertől kérdezte meg, hogy milyen italt hozzon.Ittallap nem volt. Kb. 1/4 óra múlva meg is hozta. Ekkor kértünk 1 kávét és egy epres tortát. Másodszori figyelmeztetésre 1/2 óra múlva megérkezett a kávé, a tortáról nem tudott a felszolgáló. Újabb 1/4 óra elteltével megérkezett 2 tortaszelet 1 helyett. A másik tortát a pultnál kértük, hogy előbb megérkezzen, de nem adtak. Étlapot nem adtak. Kiderült, hogy a kért gyümölcsrizses torta helyett ugyanolyan epreshabos volt, csak magasabb áron. Mindkettő íze jellegtelen volt. Szalvétát nem adtak és a hütőtt üdítők alátétje is hiányzott, igy vízes asztalnál üldőgéltünk. Az igazi meglepetés fizetéskor ért, mert nem lehetett külön fizetni,csak asztalonként. Mikor kértük a felszolgálót, hogy tételesen sorolja, ki mit rendelt, nekem kapásból 600,-Ft-tal többet számolt, még csak elnézést sem kért.
Zila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest - BelsőZila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest - Étel/italZila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest - Étel/italZila Kávéház, Étterem & Cukrászda Budapest - Étel/ital

Zila Kávéház, Étterem & Cukrászda további értékelései

2020.08.10a párjával
A napokban házassági évfordulós vacsoránkat költöttük itt el, sajnos a zápor miatt a terasz helyett a belső étteremben. A terasz nyaranta rendkívül hangulatos, élőzene, árnyas fák teszik kellemessé az étkezést. Az ételválaszték nem túl hosszú, de minőségi, feleségem libamájjal töltött jércemellet...
2019.09.14gyerekekkel
Családi összejövetelen voltunk itt, nem elöször, de valószínűleg sokáig nem jövünk vissza. A kellemes környezet ellenére nem éreztük jól magunkat, a pincérek 1 óra után vették fel az ital rendelést, mogorvák voltak, udvariatlanok. Az ételt 2 óra várakozás után hozták ki. Ha utánrendelni akartunk...
2019.07.12családjával
Hét éves koromban költöztünk Pestszentlőrincre. Azóta ugyan már máshol van a családi fészkünk, de a munkám miatt még mindig a XVIII. kerülethez kötődöm. Sok minden változott az elmúlt 36 év alatt. A mostanság nemzeti ünnepünkön, nosztalgiából zötyögő tujákat felváltotta a Hannoveri villamos....