Jó konyha, ötletes fogások és bizonyára az atmoszféra is tetszik sokaknak

Zizi Bubbles & Tapas BudapestZizi Bubbles & Tapas Budapest a térképen

2015. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 3.
A Zizi tapasba tavaly Torkos csütörtök alkalmával mentünk be, két étterem között. A hely elég zajos, a hangulata egyedi, de nem az esetem.
A kiszolgálás rutinos, kissé személytelen.
A konyha a magyar és spanyol gasztronómia specialitásaiból válogat.
Az árak érdekesek, egy zöldborsós marharaguleves 1550 forintért elég soknak tűnik, viszont a tapasok között találhatunk egy sor remek ajánlatot. Már kérdés, hogy nincs minden, amit az ember kérne, két rendeléssel is befürödtünk, nem volt kacsamájterrine és frissen sült libamáj.
A párlatok drágák, 1050 ft-t kérni egy kommersz Ballantines whiskey 4 centjére, hát mit mondjunk, bátorság, mint ahogy a Rézangyal meggypálinkája is 2000 forintért abberáció. A sörválaszték ultrakommersz, a Heineken termékeket tartják csak, a borválaszték jobb. A társaság minden tagja mást mást ivott, jómagam frissen préselt narancslevet.
Enni csak ketten bírtunk két étterem után és még egy előtt, anyám tokajis kacsamájpástétomot kért friss brióssal, én valami vargányás tapast. Hiába kerestem utólag az étlapon, nem leltem. Minden esetre mindkettő nagyon finom volt.
Nem fine dining étterem ez, de azért a 4,5 pontot felfele kerekítettem az ételrovatban, díjazva azt is, hogy rengeteg izgalmas tapast kínálnak.
Jó hely ez összességében, de inkább másoknak ajánlom, jómagam a Pata negrat vagy a Padront fogom ismét meglátogatni, ha tapasra vágyom, azoknak az atmoszférája közelebb áll az ízlésvilágomhoz.
Zizi Bubbles & Tapas Budapest - Külső képZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étlap/itallapZizi Bubbles & Tapas Budapest - BelsőZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étel/italZizi Bubbles & Tapas Budapest - Étel/ital

Zizi Bubbles & Tapas további értékelései

2015.11.09barátokkal
Kritikán aluli a hely, péntek este csúcsidőben összesen 7 fő személyzetet számoltam, aminek meg is volt az eredménye: a pincér előre elnézést kért, hogy a konyha csúszni fog, de az szerintem nem a konyhán múlik, hogy a pincér nem ismeri a száraz és az édes Martini közötti különbséget, és az sem,...
2015.05.06egyedül
Egy ideje terveztem már, hogy kipróbálom a helyet. Néhány hete, amikor erre sétáltam és fotóztam a környező épületeket, a teraszon üldögélő egyik fiatalember megszólított és kérdezte, miket fotózok. Szóba elegyedtünk és kiderült, hogy ő a tulajdonos. Szimpatikus volt ő is, kívülről az étterem is,...
2014.04.20gyerekekkel
A belváros közepén található ez a nem igazán sablonos étterm. Hihetetlen atmoszféra ölel körbe amint belépsz. Igazán kaotikus és még is rend uralja az éttermet, elegáns de még is van benne egy kevés "bohóság" és miután leültél, egyszerre minden passzol szép és esztétikus étterem. Az árak..nem...
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel