Mikor a jósors vezeti az autót

Zöld Kapu Vendéglő BudapestZöld Kapu Vendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2022. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. május 26.
A Kiscelli Múzeumból lefelé, felmerült a táplálkozás lehetősége, nos, némi kis bolyongás után, abszolút nem tudatosan, de a Szőlő utcában kötöttünk ki a Zöld kapu előtt. Nekem a Szőlő utca valami kegyetlen nevelőotthon volt, meg valami szoftvercég, meg magas, új házak, de semmiképpen sem egy földszintes óvilági vendéglő. De nagyon jó, hogy most már az is. Parkolót találtam a lakótelepen, nem is gondoltam, hogy fizetős, jól meg is büntettek, piros csomag várt a szélvédőn. De a zöld szín jobb, ez a kapu nagyon jót rejt, a teraszra ültünk ki, rendkívül barátságos a felszolgálás, vendéggel való törődés, segítés, megbeszéltük, hogy nem akarok sokat enni, de azért finomat igen, egy fél Jókai bableves itt elég jól jöhet, jött is, az erős paprika is hozzá, jól bevezette a Holstein hátszínt tükörtojásokkal, ami remekül sikerült, csupa öröm volt az evés, Feleségem őszibarackos jércemellel küzdött. Jelentős adagokat osztanak ki itt. Kizárt, hogy éhes maradjon valaki, jó, hogy óvatos voltam a kis levessel. Utána már csak egy nagy limonádét kívántam, nagyon jó hideg volt, mégsem volt tele jéggel, hanem iható, finom citromos, bodzás itallal. Nem kell rágódjak az értékelésen, ez úgy ötös, ahogy van. Jó kezek által vezetett, jó szakácsokat, pincéreket alkalmazó, nagyszerű magyaros vendéglő.
Zöld Kapu Vendéglő Budapest - Külső képZöld Kapu Vendéglő Budapest - Külső képZöld Kapu Vendéglő Budapest - Külső képZöld Kapu Vendéglő Budapest - BelsőZöld Kapu Vendéglő Budapest - MosdóZöld Kapu Vendéglő Budapest - MosdóZöld Kapu Vendéglő Budapest - BelsőZöld Kapu Vendéglő Budapest - BelsőZöld Kapu Vendéglő Budapest - BelsőZöld Kapu Vendéglő Budapest - EgyébZöld Kapu Vendéglő Budapest - Étel/italZöld Kapu Vendéglő Budapest - Étel/italZöld Kapu Vendéglő Budapest - BelsőZöld Kapu Vendéglő Budapest - Étel/ital

Zöld Kapu Vendéglő további értékelései

2023.01.15gyerekekkel
Évtizedek óta sikeresen működő, közkedvelt vendéglő Óbudán, amelynek fő specialitása a csülök. Évekkel ezelőtt jártunk már itt, most családi ebédre jöttünk össze. Előzetesen foglaltunk asztalt, valamint azt is javasolt előre jelezni a foglaláskor, ha csülköt szeretnénk enni. Nyáron a zöld kapu...
2022.11.04a párjával
Úgy döntöttünk, hogy Óbudán keressünk egy kisvendéglőt. A választás a Zöld Kapura esett. Hangulatos, "kockás abroszos" ki étterem, a panelházak mellett. Az ősz egy kellemes napját fogtuk ki, ezért a kerthelységben ültünk le, ami szinte tele volt vendéggel. A vidám, "jó fej" személyzet hibátlanul...
2022.10.30gyerekekkel
Minden látogatásunk alkalmával ebédelni mentünk. A fogadtatás rendelés felvétel és felszolgálást tanítani kellene. A rendelt ételek minősége, ízvilága, mennyisége minden igényt kielégít! Az étel adagok olyan mennyiséget tartalmaznak amit eddig soha nem sikerült elfogyasztani, mindig hoztunk haza...