Végül is

Elizabeth Étterem CserkeszőlőElizabeth Étterem Cserkeszőlő a térképen

2019. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 29.
Cserkeszőlőn kerestünk ma valami ebédelési lehetőséget, név alapján belefutottuk Cserke Csárdába, a legnyomoroncabb kocsma az út mentén, azután kerestük értékelés alapján a Napsugár éttermet, kiderült, hogy be kell menni a strandra, és ott valami napközis tálcás cucc a fürdőgatyásoknak, végül kikönyörögtünk egy tippet a strand bejáratánál, az Elizabeth-et ajánlották, pár méterre a strandtól. Egyébként nem bántuk meg. Tízen voltunk, két asztalt használtunk fel erre a célra a teraszon, én egy közepes un. tanyasi húslevest ettem, azután rántott velőt, mások nagy tálat rendeltek közülünk, nem is sokára ki is hozták mind, tényleg mutatós is volt, és finom is. A felszolgáló sürgött-forgott, udvarias is volt meg figyelmes is, a végén viccesen keveset fizetem 10 ember jóllakásáért, ebben benne vannak sörök, kávék, minden, még egy ezrest nyomtam a fiú kezébe a szokásoson felül, nem is értette, mit kezdjen vele. Nincs hozzászokva, ezek szerint.
Elizabeth Étterem Cserkeszőlő - Külső képElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Étel/italElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Étel/italElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Étel/italElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Étel/italElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Étel/italElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Külső képElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Külső képElizabeth Étterem Cserkeszőlő - Külső kép

Elizabeth Étterem további értékelései

2023.12.09a párjával
Szuper kiszolgálás,lali pincér nagyon kedves és gyors figyelmes. Nagyon finomak az ételek több éve járunk ide nekünk kitűnő tapasztalataink vannak a kiszolgálással .
2023.11.06családjával
Jó kiszolgálás, finom ételek Cserkeszőlőn ajánlom mindenkinek, szerintem a legjobb!!!
2023.08.05a párjával
2019-ben azt írtam az étteremről, hogy talán a legjobb Cserkeszőlőn, ezért visszatértünk egy vacsora erejéig. A szállodánk a félpanziót itt biztosítja, mi nem éltünk ezzel a lehetőséggel, végigettük inkább az összes éttermet. A választék gyengült sajnos, a birkapörkölt lekerült az étlapról,...