Kellemes vacsora vihar idején

Malom Csárda  CsopakMalom Csárda  Csopak a térképen

Kiváló 2015. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 4.
Egy balatoni kirándulás alkalmával elkapott minket a vihar, így félbe kellett szakítanunk. Úgy döntöttünk, hogy meg nézzük Veszprémet az eső elálltával, mert utcazene fesztivál volt és sok jót hallottunk róla. Előtte együnk egyet hangzott el az egyöntetű felszólamlás. Korábban is jártunk már ebben a vendéglőben és ide kanyarítottam az autót. Gyorsan beszaladtunk, mert már ott is kezdett erősen esni.
Belépve a hangulatos helyre, tényleg a belső hangulat is visszatükrözi a külsőt. Gyorsan kerestünk egy helyet magunknak és leültünk. Elég hamar megtalált minket a felszolgáló, akivel könnyen meg lehet találni a hangot, ha az ember nem túl magának való. A választék jó, jól is hangzanak a leírtak. Rendeltünk házi limonádét, levest és egy ha jól emlékszem egy Csárda tálat, amin mindannyiunk megtalálta a magának valót. Gyorsan, figyelmesen kihozták az ételt, amikkel teljesen elégedettek voltunk. Jól laktunk és mire mindennel végeztünk az eső is elállt, így nyugodtan folytathattunk utunkat. Nem a legolcsóbb éppen, de szerintem az adagok és az ételek is igen jók. Ha tele van a hely, akkor lehet egy kis kapkodás a kiszolgálásban, mert nincsenek túl sokan és több helység is van az épületben, illetve a szabadtéri rész.
Mi jól éreztük magunkat és jót is ettünk.

Malom Csárda  további értékelései

2022.06.20a párjával
Tegnap este vacsorázni voltunk a Csárdában. A kiszolgálás és az étel rendben volt. A jó hangulathoz a pincérek kedvessége nagyban hozzájárult. Köszönjük szépen!
2022.06.15gyerekekkel
Homokozó várja a gyerekeket a kiskedvenceket pedig friss víz. Öröm volt betérni. Az étel finom az ára elfogadható.
2021.08.01a párjával
"Sajnos" az ételekről nem tudok nyilatkozni, bár eltöltöttünk 2 órát az 'étteremben" .20 perc után rendeltünk, 1óra 40 perc után érdeklődésünkre azt a választ kaptuk, hogy már sül a hús. Miután láttuk, hogy a jóval utánnunk jövők már jóllaktak,jeleztem , a pincérek, hogy távozunk,szó nélkül...