Majordomus: Étterem teszt 288,- ebédelő hely - Calico Jack Pub Debrecen

Hová utazol mostanában? Válassz az Ittjártam.hu segítségével!    Őszi akciók >>  |  Wellness >>  |  Karácsony >>  |  Szilveszter >>

Calico Jack Pub Debrecen értékelése
10. helyezett a 210 debreceni étterem közül

Értékelést írta:
0 szállásértékelés 38 városban járt
374 étteremértékelés 407 hasznos szavazat

Étterem teszt 288,- ebédelő hely

2019. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. március 15.
A múlt héten nem jutottunk be,így ma asztalt foglalunk,s be is jutunk 14,15-kor,majdnem telt ház miatt csak az emeleten. A kalózhajónak maszkírozott étterem kétségkívűl egyedi,akár hangulatos hely is lehetne.
A sarokban kapunk helyet egy 4-es asztalnál,ami hármunknak is kevés. Régi kifogásom az étteremről a zsúfoltság. Egymás szájában ülnek az emberek,minden szót,a szomszéd izléses orrfújását is hallani.
Semmi intimitása nincs az étkezésnek.
Emberünk fokozott harckészültségben érkezik,elvégre csúcsidő van. Hoz étlapot és innivalót,majd el. Étlap: szerintem teljesen jó,egy pub szintű helyen vagyunk. Zajszint 61 decibel,még elmegy. A libaleves a 18.percben megérkezik,de emberünk jelzi,hogy rendelt csirkém frissen fog készülni.vagyis jó 30 perc. Nem baj,kivárjuk. A leves abból áll,hogy egy tányérban hozzák az ,,aprólékot,,majd egy kancsóból ráöntik a ,,lét,,
Illuzióromboló. Az még inkább,
hogy egy hatalmas tányérban tálalnak fel 2 deci levest.
A leves nem a szakma csúcsa,de jóízű és fogyasztható. Mivel Debrecen minden éttermében megfordultam,van összehasonlitási alapom.
Na,jönnek a főételek,a tálalás jónak mondható,az adagok nagyok. Elég legyűrni,a köret egészben piritott krumpli is bőséges. Sör csak 0.33-as szerelésben van, a Dreher,jól van hűtve. A bébi csirke alaposan át van sütve,én igy szeretem kicsit erősebben megsűtve. Közben angol társaság érkezik mellénk alig 6-an,innentől kezdve nincs beszélgetés köztünk,annyira közel vannak.
Desszert van otthon,azt nem kérünk,csak kávét,okulva a tavalyi ebédből mindjárt duplát. Iható,maradjunk ennyiben.
Számla jön,21,700 ft,3 főre ez nem túl sok italokkal együtt. Ettől függetlenűl nem olcsó hely. A nevetséges mennyiségű leves 1,370 ft. Egy 4 centes pálinka 1,500,7 deci sör 900, a sült csirke 2,970 ft. Egy kacsacomb 3,890 ft köretekkel.
Összegzés:
Háát,egyszer meg lehet itt ebédelni,de törzshelyünk nem lesz. Az ételek közepesnél jobbak,az adagok a főételnél jók,a levesnél minősithetetlenűl kicsik.
A kávé gyenge,árak magasak,a személyzet viszont korrekt és felkészűlt. A hely hangulatos lehetne, ha nem lenne ilyen zsúfolt és áthallásos.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 7.5/10 pont

Ennyire tetszett:
Ár / érték arány: Átlagos

Fényképek:
Étterem teszt 288,- ebédelő hely - Calico Jack Pub Debrecen

Az értékelést az Ittjártam.hu egy regisztrált felhasználója írta, és nem feltétlenül tükrözi az Ittjártam.hu véleményét.

Hasznos volt ez az értékelés?    Igen Nem

Szeretnéd követni Majordomus felhasználót?    Igen

Calico Jack Pub Debrecen
Cím
4026 Debrecen
Bem tér 15.

Az étterem legutóbbi értékelései

2019. szeptember 6.
Még nem jártunk itt, de tetszett az utcára nyíló terasz, már az is kicsit hajó hangulatú, így betértünk. Késői ebédidő volt, így nem sok vendéget kellett kiszolgálni, gyorsan felvették velünk a pincérek a kapcsolatot. Örömömre volt üveges barna sör is, csak éppen nem volt eléggé lehűtve! Az első...

2019. április 1.
Nagyon szeretünk ide járni, itt ünnepelni. :) A hely varázslatos, az étlapon bőséges a választék, az ételek nem átlagosak. A kiszolgálás nagyon gördülékeny, figyelmesek a felszolgálók, lesik minden kívánságunkat. Fontos előre foglalni időpontot, mert általában telt ház uralkodik, ami azt gondolom...

2019. február 3.
Párommal jártunk itt romantikus vacsorán. A hely hasonló mint a Hajdúszoboszlói Nelson étterem (ugyan az a tulaj) egy csatahajó belsőt formáló étterem. A pincérek kedvesek, segítőkészek. Kellemes lágy zene szól, az asztalok jól el vannak rendezve, nincsenek szűk helyek. Az ételek a modern kor...