Visszaesés

Krúdy Étterem (Villa Hotel) DebrecenKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen a térképen

Átlagos 2015. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. január 5.
A Krúdy étterem pár éve megnyerte a HírTV tesztműsorát, kíváncsiak voltunk rá. Van talán két éve, hogy benéztünk, vegyes tapasztalataink voltak, de inkább jók, ezekről már beszámoltam.
Másodjára, kihasználva a jó időt, a teraszon ültünk le, bár a beltér nagyon hangulatos, illik a névadóhoz, a boldog békeidőket idézi.
A kiszolgálás először kedves, udvarias volt, másodszor, 2015-ös nyár közepe táján teljesen személytelen, mosolytalan, sőt, barátságtalan.
Az étlap továbbra is nagyon széles, főleg magyar klasszikusokat kínál, a birkagulyástól a csirkepaprikásig, ezek közül választottunk mi is. Első ízben jobb ételeket kaptunk, másodjára bizony voltak döccenők, állag- és hőmérsékletproblémák, felmerült a desszertben az aromahasználat gyanúja, összességében nem voltunk megelégedve. A 3 pont is nagyon halvány.
A borlap továbbra is jó, az árak is elfogadhatóak.
Nem elképzelhetetlen, hogy még visszatérünk, de ha már Debrecenig utazunk, inkább az Ikonba mennénk el negyedszer vagy kipróbálnánk valami újat. Ha mégis visszatérnénk, akkor egy tapas-tál mellett fogunk borozni.
Krúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - EgyébKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Külső képKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étel/italKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étel/italKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étlap/itallapKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étel/italKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Külső képKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Külső képKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étel/italKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Külső képKrúdy Étterem (Villa Hotel) Debrecen - Étel/ital

Krúdy Étterem (Villa Hotel) további értékelései

2023.08.05barátokkal
Tavaly nyáron három alkalommal is étkeztem nagyobb társasággal a Krúdy étteremben, jó pár fogást alkalmam volt megkóstolni. Egyeseket meg is enni. Ezek közé tartozott a halászlé, ami nem volt maga a tökély, de ízletesnek bizonyult, friss volt benne a hal, színe lehetett volna meggyőzőbb. A...
2023.07.21gyerekekkel
Az általunk fogyasztott ételek finomak és bőségesek voltak, a steak úgy volt sütve ahogy kértem. A kiszolgálással is meg voltunk elégedve, a tisztaságra sem volt panaszunk. Hangulatos étterem. Egyetlen pici negatívum, talán az ár, így az ár/érték aránya kicsit gyengébb. A számlán szereplő...
2022.07.25családjával
A családdal voltunk itt vacsorázni. Asztalt foglaltunk Amikor oda érkeztünk a pincér közölte hogy ott az asztal dehogy melyik is lenne az azt a vendég majd kitalálja. A kiszolgálás nagyon lassú nem összeszedett. A megrendelt italokat kb 20 perc volt mire megkaptuk. Közben kértünk még 1...