Isteni haltál

Leveles Csárda DebrecenLeveles Csárda Debrecen a térképen

Kiváló 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 2.
Kiváló ebédet ettünk az étteremben. Kétszemélyes haltálat választottunk. A harcsa, pisztráng és a ponty is tökéletesen volt elkészítve. A köret, sült burgonya és grillezett zöldségek, nagyon finomak voltak. Az étterem kerthelyisége hangulatos, árnyékos, kellemes. A kiszolgálás is tökéletesen rendben volt. Az árak nem elszálltak, megfizethetőek. Jól éreztük magunkat, nagyon jót ettünk. Vissza fogunk még térni.

Leveles Csárda további értékelései

2020.08.01családjával
Régen jártunk itt,ezért ma itt tervezünk ebédelni. Elsősorban a terasz miatt. . A terv, terv marad. A csárda zárva,a kapun lakat. Felirat sehol,az udvaron méteres gaz,és száraz falevelek. . Az interneten sehol semmi sőt állitólag nyitva van. . Félrevezeti a vendéget. . Minősités:...
2018.08.30családjával
Sietünk a repülőre,de mivel éjszaka érkezünk,ajánlatos enni valamit. A Levelest választjuk,mert jó,és régi emlékeink vannak róla. A Simonyin jól és közel lehet parkolni.Azonnal étlapot kapunk,az italrendelést is letudjuk mert sietünk. Az étlap egy csárdához több mint jó,választani bőven lehet....
2018.04.20gyerekekkel
Par alkalommal voltunk a csardaba es minden alkalommal nagyon meg voltunk elegedve az etel minosegevel es a szemejzet kedvessegevel.Az arak is megfelelok.Utolso alkalommal 4 gyerekel(az unokainkal) ,meg a lanyunk es a vejunkkel voltunk. Mindenki nagyon meg volt elegedve a valasztasunkal.Nagyon...