Étterem teszt 27.- ismét második esély

Malom Hotel étterme DebrecenMalom Hotel étterme Debrecen a térképen

Átlagos 2016. márciusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. március 5.
A múltkor nem jutottunk be, de mivel a Casablancával a múlt héten szerencsénk volt, itt is megpróbáljuk ismét.
Okulva a tapasztalatokból A benzinkút túloldalán parkolunk, mert a hotel előtt kevés a hely, s nincs nálunk cipőkanál.
A hely nagyon hangulatos a régi malomból átalakítás után. A felszolgáló személyzet erősen korlátozott létszámú, egy fős, csapos pincér borfiu és mosogató áll rendelkezésre igaz lelkesen, szavunk nem lehet rá.
Az étlap karcsú, mindössze 34 felé étel közül lehet választani.Megpróbálkozunk egy tatár beefsteakkel.
Egészen jó, krémes hatású de finom, furcsa hogy a piritóshoz nem adnak vajat. 4 karika hagymát kapunk.
A leves!
Érdemes megnézni a fotót! Tanyasi húsleves tészta nélkül, egy csipetnyi zöldség csipetnyi hús és kancsóbol! ra öntik a levét! Zöld erős paprikát nem tud adni, csak Erős Pista van. A leves eltűnik a tányérban, egészen pontosan 26 kanál!
A főétel az 58-ik! percben érkezik meg!
Ez viszont szépen van tálalva, az adag a leves méretéből következtetett aggodalmainkra rácáfolva igen korrekt adag. A köret erősen átlagos, a hús jól át van sütve, de kissé száraz és nem kellően puha.
A család többi tagja jobban járt, a steak és a parmezános csirke nagyon finom.
Sikerűlt jóllakni, de a lassú konyha miatt desszertet már nem kérünk. Étkezési idö 85 perc!!! Csak mi ebédeltünk az étteremben 3 vendég csak beűlt sörözni.
Összegzés : mi tagadás, egy 4 csillagos hotel éttermétől többet vártunk. Lassú konyha, minősíthetetlen leves adag, átlagos minőségű ételek. A személyzet korrekt. Tisztaságal nincs gond, de ezért a színvonalért sok a 18 ezer ft! Üres étteremben 2 fogást+1 tatár 85 perc alatt felszolgalni?!
Tény, hogy egyszer meg lehet ebédelni, de mi először és utoljára voltunk itt.
Minősités : még ajánlott
Értékelés : 8/10 pont.
Malom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallap

Malom Hotel étterme további értékelései

2023.09.07egyedül
A Malom hotelt egy valódi malomban rendezték be, étlapján fősodratú magyar ételek. Érdeklődtem, hogy pacal van-e, éppen reggeli után voltam, de egy pacalt szívesen elvittem volna csomagolva. Maga a tulaj válaszolt, aki ott ült az egyik asztalnál, mondta, hogy a pacal rétegétel, nincs igény rá....
2020.11.15családjával
Régen jártunk a Hotel Malom éttermében. Ma sem. A karantén miatt ma is házhoz rendelünk. Az étterem 30 perces kiszállitási időt igér. Rendelés ideje 14.02 perc Tárgya: skandináv lazacleves Vasalt csirkecomb Citromkarikával sült lazacsteak Jércemellsteak A futár 14.29-kor érkezik időn...
2018.12.08családjával
A két legutóbbi találkozásunk nem sikerült túl jól,ezért ,,leirtuk,, az éttermet. Viszont pár hónapja (digitális) ,,hirnök jő,s pihegve szól,,! Megújúlt a Malom étterme,átszervezés,új étlap stb. Na lássuk. A múlt hét nem jött össze,rendezvény miatt,de mi szivósan beküzdjük magunkat,asztalt...