Étterem teszt 262.- újra pörög a Malom

Malom Hotel étterme DebrecenMalom Hotel étterme Debrecen a térképen

Kiváló 2018. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. december 8.
A két legutóbbi találkozásunk nem sikerült túl jól,ezért ,,leirtuk,, az éttermet.

Viszont pár hónapja (digitális)
,,hirnök jő,s pihegve szól,,!
Megújúlt a Malom étterme,átszervezés,új étlap stb. Na lássuk.
A múlt hét nem jött össze,rendezvény miatt,de mi szivósan beküzdjük magunkat,asztalt foglalunk 14,30-ra,ahova pontosan meg is érkezünk. Kong az ürességtől,mindössze egy pár ebédel. Étlap és emberünk érkezik,mire az italokat kihozza,leadjuk a rendelést is 14,43-kor. Az étlap kiváló. Talán az idén még nem is láttam ilyen étlapot,ahol minden ételhez tetszés szerint lehet köretet és mártásokat rendelni.
Különleges fogások,elő és főételek,egy biztos Debrecenben az első étterem,ahol a vietnami phó leves szerepel az étlapon.
Külön dicséret a Nosztalgia menűsorért,ahol a hozzám hasonló pórias,vagy inkább magyaros gyomrokra is gondoltak,van Jókai bableves és tányérnyi rántott hús,marhahús leves gazdagon,a két utóbbit mindjárt meg is rendelem.
Emberünk szerint a leves még mindig csészében van, kb.4 deci,én minimum fél litert kérek,az nem megoldható!nincs akkora csésze. Akkor tányért javasolnék,vagy hozzon dupla adagot!
A levesek a 11.percben megérkeznek,az én levesemhez zöld erős nincs,csak piros de abból kétfélét hoz.
Még mindig az étlap:társaim thai és skandináv lazaclevest!
kanalaznak.
A leves kompromisszumos,dupla adag,de egy cserépfazékban érkezik,találtak ilyet a konyhában.
Tartalmas,forró,ahogy kell,ízletes,a dupla mennyiséggel pont megfelelő,tehát a levesadag még mindig kicsi.

A főételek 15,14-kor megérkeznek,és nem okoznak csalódást. A pincér szerint egy nagy Magyarországot hozott. A fotó szerint tényleg.
Tényleg tányérnyi a hússzelet,és nem ,,Wilkinson,, azaz pengevékony. Ritka eset,de a köret is jó! A tálalás dicséretes. Süteményekért indulunk innen,ezért csak némi habozás után,rendelünk desszertet,s jól tettük.
A málnás brulé egészen különleges tejszinhabbal.
Megdicsérjük az ételeket,a pincér jelzi nem ő főzte. Ezt azért emlitem meg,mert a kávét viszont igen,s az lett az ebédűnk fénypontja.
Az espresso Musetti az a kávé,amit én szeretnék otthon előállitani a tavaly beszerzett csodagéppel,eddig részsikerekkel.Zajszint 52 decibel,teljesen jó.
Számla jön,helyesebben ,,fogyasztás összesítő,,!
Háááát,szerencsére nem a Nav-tól jöttünk. A 25,118 ft 3 főre,italokkal,egy 4 csillagos hotelben vagyunk!teljesen korrekt,miután tisztázzuk,hogy olvastuk a táblát,amin szombatonként minden a'la carte ételből 15 % kedvezmény van. Emberünk elvonul,kicseréli a számlát a fenti összegre,a különbözetet otthagyjuk borravalónak. Távozunk 16,12-kor,étkezési idő 90 perc. Már világit a Malom hotel esti kivilágitása.
Összegzés:
Legutóbb azzal zártunk hogy ide sem jövünk többé,ez a mai nap fényében hiba lenne.
Jó ételek,különleges étlap,hangulatos környezet,tisztaság kifogástalan,adagok a leves kivételével korrektek,az árak 4 csillagosak. A jércehúsos thai leves 1.800 ft,a fotón látható tál marhahúsleves 2,300 ft,a rántott tányérnyi hús 2,600 körettel,egy üveg sör 680,créme brulée málna raguval 1,200 ft. A kiváló kávé 350. A somlói galuska 980,de évek óta nem ettünk ilyen finonat ebből az édességből.
A jó osztályzatot igy is megérdemli,ha normális adag levest adnak,a saját normáikat betartják (a 15 % kedvezményre nem a vendégnek kellene figyelmeztetni) akkor megkapja a ,,különösen ajánlott,, minősitést is!
A család pukkadásig jóllakott,ezért,s a gasztronómiai élményért jár az 5 csillag.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 9/10 pont
Malom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - EgyébMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - Külső képMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - Étel/italMalom Hotel étterme Debrecen - BelsőMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallapMalom Hotel étterme Debrecen - Étlap/itallap

Malom Hotel étterme további értékelései

2023.09.07egyedül
A Malom hotelt egy valódi malomban rendezték be, étlapján fősodratú magyar ételek. Érdeklődtem, hogy pacal van-e, éppen reggeli után voltam, de egy pacalt szívesen elvittem volna csomagolva. Maga a tulaj válaszolt, aki ott ült az egyik asztalnál, mondta, hogy a pacal rétegétel, nincs igény rá....
2020.11.15családjával
Régen jártunk a Hotel Malom éttermében. Ma sem. A karantén miatt ma is házhoz rendelünk. Az étterem 30 perces kiszállitási időt igér. Rendelés ideje 14.02 perc Tárgya: skandináv lazacleves Vasalt csirkecomb Citromkarikával sült lazacsteak Jércemellsteak A futár 14.29-kor érkezik időn...
2016.03.05családjával
A múltkor nem jutottunk be, de mivel a Casablancával a múlt héten szerencsénk volt, itt is megpróbáljuk ismét. Okulva a tapasztalatokból A benzinkút túloldalán parkolunk, mert a hotel előtt kevés a hely, s nincs nálunk cipőkanál. A hely nagyon hangulatos a régi malomból átalakítás után. A...