Olasz fogások a teraszon

Pálma Étterem DebrecenPálma Étterem Debrecen a térképen

2021. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. május 21.
Ez volt az az étterem, amit nagyon vártam, hogy ha Debrecenben leszünk, ide mindenképpen el kell jönnünk ebédelni. Tavaly nyáron még az 1. helyezett debreceni étterem volt. Ráadásul közel esett a szállásunkhoz, csak a parkon kellett átsétálni a villamos megállóig.
Az étterem egy forgalmas kereszteződésben található, nagy terasszal. Hétköznap ebédidőben érkeztünk, szinte minden asztalnál ültek, a teraszon zsúfoltan voltak az asztalok, összeértek a székek, intimitás teljes hiányával találkoztunk (covid ikszedik hullám épphogy lecsengőben volt). A benti részben való leülés nem merült fel, a pincér határozottan egy asztalhoz ültetett bennünket, nem volt választási lehetőségünk. A terasz a nagy autós forgalom miatt eléggé zajos volt. A székek nem voltak túl kényelmesek, mert olyan volt a kialakításuk, hogy egy gyerek vagy egy 170 cm alatti felnőtt számára (pl. én) kényelmetlen volt. Bár a legtöbben ebédmenüt ettek körülöttünk és az sem volt rossz, de mi az étlapról rendeltünk á la carte. Az étlap nagyon szép volt, sok színes képpel, igényes papíron, sok oldalon jobbnál-jobb ételeket láttunk, nehéz volt a választás.
Tekintettel arra, hogy a szállodában nagyon bőséges svédasztalos félpanzióval voltunk, így megelégedtünk 2 főétellel, 1 levessel és üdítőkkel, melyekért 11ezer Ft-ot fizettünk, ami még Budapest belvárosában sem lett volna kevés.
Tanyasi gyöngyös levese, sok hússal, zöldséggel (1190 Ft), majd parmezános milánói csirkemell érkezett házi focacciával, salátával (3590 Ft), illetve a másik főétel mozzarellával grillezett jérce volt, édesburgonyával, salátával (2990 Ft). Az adagok a főételek esetében nem voltak túlságosan nagyok, míg a leves kiadós volt. A kapott ételek nem pont ugyanúgy néztek ki, mint a képeken, az adagok kisebbek voltak és kevésbé látványos a tányéron az elrendezés, kevésbé gazdag a megjelenés. Pluszban kellett kérnünk még egy adag édesburgonyát (+990 Ft), mert kevés volt a köret, túl sok a saláta, cserélni nem lehetett. A kis üveges üdítők 490 Ft-ba kerültek (Fuze Tea, Cappy), a Naturaqua víz 390 Ft.
A kiszolgálás személytelen volt, nem túl kedves, a személyzet frusztráltnak, leterheltnek tűnt. Pedig általában azt szoktuk tapasztalni, hogy a gyerekkorú vendégek jó kedvre derítik még a fáradtabb pincéreket is.
Az étterem összességében rendben volt, jókat ettünk, nem maradtunk éhesek, de hogy nem ez a város legjobb étterme, abban biztos voltam. A jelenlegi helyezéseket elnézve ezt mások is így gondolják.
A villamos megállóban van egy külön fagyis kioszkjuk, az utcára nyílik, onnan lehet rendelni.
Pálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - EgyébPálma Étterem Debrecen - Egyéb

Pálma Étterem további értékelései

2024.01.04a párjával
Szörnyű kiszolgálás. 20 percig ültünk az asztalnál, ezalatt 4 felszolgáló ment el az asztalunk mellett és ránk sem néztek. 25 perc után a feleségem állított meg egy felszolgálót, hogy szeretnénk 2 napi menüt rendelni. A reakció: mindjárt megnézem! Még 10 perc és egy másik felszolgálót is megkérve...
2023.08.30barátokkal
Szebben megfogalmazni nehezen lehet: túlárazott ételek/italok, flegma felszolgálók. Ha nem volt az ember úgy öltözve, le volt nézve. És sajnos azt sem tudom mondani hogy a mi pincérünknek volt rossz napja, mert ugyanaz aki minket lenézett, két asztallal arrébb a Gucci táskás nőnek már...
2020.08.05kollégákkal
A munkatársaimmal látogattuk meg a helyet egy csapatépítő esemény keretében látogattuk meg, melynek során nagyon jól éreztük magunkat. Az ételek kiválóak, változatosak és a modern konyha kihívásainak megfelelőek voltak. Az italkínálat bőséges és a pincérek igen segítőkészek, valamint kedvesek...