Étterem részt 93.- Javitóvizsga - a második esély!

Panoráma Étterem Debrecen DebrecenPanoráma Étterem Debrecen Debrecen a térképen

Kiváló 2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 15.
Júliusban felháborodva távoztunk, mert kutyába se vettek bennünket.
Mivel mindenkinek jár második esély, azonkívül kíváncsiak vagyunk az étteremre, ezért ma idejövűnk ebédelni.
Jól tettük!
Érkezéskor nem követjük el a múltkori hibát, hogy kint ülünk le, a belső étteremben választunk asztalt. Meglepetés, és nem az utolsó! Nagyon elegáns, ízlésesen hangulatos berendezés, ráadásul, ami fontos szempont, kényelmes, hatalmas kerek asztalok, bankett székekkel, de paravanokkal szeparált, diszkrét étkezési körülményeket teremtve. Nem szeretem ha a szomszéd asztalnál táplálkozók minden gondját baját végig kell hallgatni evés közben, a hangoskodásukrol nem is beszélve.
Azonnal fogad a felszolgáló, étlapot kapunk, ami meglepően választékos,nem bőségeset írtam, hanem választékosat! Steak-et, erdélyi tálat és sonkával, sajttal töltött rántott csirkemellet választunk, de előtte leves természetesen.
Óvatosságból előre szólok hogy erős paprikát kérek a leveshez, de nincs, csak Erős Pista. A leves a 14. percben érkezik, újabb meglepetést okozva. Normális adag, a kanál megáll a tanyasi húslevesben olyan bőséges a hús és zöldség tartalom!Kitűnő.
A főétellel hibát követünk el, mert nem tudtuk mit rendelünk!
Olyan óriási adagokat kapunk, hogy nem bírjuk megenni! Az étel nem csak a gyomornak szól, de a szemnek is, ebédünk esztétikai élmény is, érdemes megnézni a fotókat! Az erdélyi tál, egy műremek .
A köret a közepesnél jobb, a hús kitűnő. A levessel együtt értékelve is megérdemli a 4 csillagot. Úgy döntünk, elcsomagoltatjuk az étel megmaradt részét, hogy maradjon hely a desszertnek. A, csokicsoda, eperrel és mézzel vadítva egészen jó. Italok választéka jó, hűtés megfelelő. Külön kell szólni a személyzetről. Amit sok helyen hiányolok, az itt megvalósul, van vendég menedzsment.
Mit jelent ez? Én azt a helyet szeretem, ahol ha felnézek a tányerból, a pincér figyelő tekintetével találkozok. Ez két helyen volt eddig. Kint van a teremben, érdeklődik elégedettek vagyunk e a főételekkel?! Folyamatosan figyelemmel kísér bennünket, ajánlja a rendezvénytermet, és az asztalon heverő menüsort. Az italok perceken belül érkeznek. Közben lekapja a 10 körméröl a kollégát, miért nem figyel arra, hogy a külső helyszínre vendégek érkeztek.
Sok szempont minősit egy éttermet, ez is fontos. Érkezik a számla, sokkal többre számítunk, de nagyon korrekt. Italok, birspálinka, sörök, több Cola, elő és főételek, mindösszesen 19 ezer ft 3 emberre. Étkezési idő 90 perc.
Összegzés ;kellemes meglepetés a múltkori csalódás után. Nagyon barátságos árak :890 Ft egy kiváló leves, 1.890 Ft egy főétel. 990 Ft a,, csokoládék találkozása mézes epertükrön,, (hogy ki találja ki ezeket?).
Nagyon hangulatos, hely, kellemes környezet, meghitt hangulatú körülmények, a szomszéd nem lóg a tányeromba. Profi, vendégkövető pincér, ízlésesen tálalt fogások,kenyelmes asztalok, jó minősítésű ételek. Apróságokba bele tudok kötni,a steak kissé rágós, a rizsköret lehetne igényesebb, de ami fontos, 1,5 óra alatt degeszre ettük magunkat, és jól éreztük magunkat.
Megbocsátjuk a múltkori malőrt.
Minősités :
(némi gondolkodás után) különösen ajánlott
Értékelés :9,3/10 pont
Panoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étlap/itallapPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - BelsőPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Étel/italPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - EgyébPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső képPanoráma Étterem Debrecen Debrecen - Külső kép

Panoráma Étterem Debrecen további értékelései

2022.08.07gyerekekkel
Sxületésnapot ünnepelünk 9 tagu családdal. Foglalt asztalunk van 13 órától. Pontosan érkezünk. Svédasztalos ebéd van és másik szülinapos társaság. A személyzet igyekszik de csúcsidő van,nehezen jutnak el hozzánk. Az italokra várunk fél órát,( a dupla baileys helyett szimplát kapok,) a levesre...
2020.02.15családjával
A mai napon tartottuk édesapám születésnapját az étteremben, nagyon kellemes a hangulat. Kedvesek, segítőkészek az alkalmazottak és a tulajdonos is. Nekem külön bevállalták a gluténmentes étel elkészítését, ami szintén nagyon finom volt és nem volt semmi probléma vele. Bátran ajánlom olyan...
2020.02.01családjával
Az egyik kedvenc éttermem. Asztalt foglalunk óvatosságból. Van hely bőven érkezéskor és még a nap is süt. Érkezés 13,15-kor. Sarokasztalt választunk a háromnyelvű étlappal emberünk máris felveszi az italrendelést,addig választunk. Az étlap teljesen jó. Nem egy regény de választék van levesből és...