Ital nélkül remek

Centrál Borház Étterem ÉrdCentrál Borház Étterem Érd a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 20.
Egy meleg nap kora délutánján tértünk be ebédelni az étterembe.
A személyzet korrektül tájékoztatott bennünket a lehetőségekről. A svédasztalos ebédet választottuk kedvező ára és az ételek kedvünkre valósága miatt.
Előtte még kértünk - a pincér javaslatára - egy kancsó limonádét.
Az ételek finomak voltak, a desszertként kitett meggyes szelet is. A limonádé is oltotta s szomjunkat. Az ebéd zárásaként kávét kértünk. A párom jeges kávét, jómagam hosszú kávét.
Elégedettségünk a számla kihozatalával némileg csökkent. Kiderült, hogy míg kettőnk ebédje 2.900Ft volt, az italokra - 1,5l limonádé, és a két kávé - 3.000Ft-ot számoltak fel.

Centrál Borház Étterem további értékelései

2020.09.01barátokkal
A Centrum borház, mint a hely felszolgálójával közösen megállapítottuk, nem borház, borkínálata nem átlag feletti. A kellemes teraszon ültünk le, reggeli órában, így csak tükörtojást kértünk, ami korrekt volt, az egyiknek kifolyt a sárgája, amikor beleütötték a serpenyőbe. A mellé adott kenyér...
2018.08.02a párjával
Hétfői napon voltunk. Ebédelni indultunk (direkt ide). Én most voltam második alkalommal. Az ebéd választéka kissé szegényesnek tűnt, de az, ami volt, jó ízű, és jól elkészített. A kantoni sertés telitalálat, és a grillezett zöldség, valamint a tócsnihoz hasonlóan elkészített burgonya, kitűnő...
2017.09.26gyerekekkel
Családi ebéd volt vasárnap a szülinapomra. Remek volt a kinálat, mindenki megtalálta a kedvére valót. Majdnem mindent megkóstoltunk, nagyon izletes finom volt minden.A saláták nagyon jól voltak elkészitve, a húsokról nem beszélve az isteni volt. Egy kisebb galiba volt, hogy hideg volt a...