DRÁGA ÉS KIFOGÁSOLHATÓ

Kastélykávézó GödöllőKastélykávézó Gödöllő a térképen

Gyenge 2023. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. december 21.
Adventi kétnapos rendezvényen voltunk a kastélyban, már nem először, mert nagyon szeretjük a helyet és az ilyenkor jellemző ünnepi hangulatot. Most azonban egy-két dolog megzavarta számunkra ezt a jó hangulatot. Az egyik a tapasztalat, amit ebben a kávézóban szereztünk:
Csak ásványvízért mentünk be, mert a több órás nézelődéstől, programoktól megszomjaztunk. Szívesen le is ültünk volna, de nem tudtuk, mit kell tenni olyankor, ha van több szabad asztal, de mindegyik tele van a vendégek által otthagyott koszos edényekkel, és senki nem jár arra a személyzetből, hogy elvigye azokat. Végül leültünk ahhoz az asztalhoz, amelyen a legkevesebb volt a mosatlan. Megértem én, hogy ilyen nagyrendezvények alkalmával sok a vendég (bár éppen akkor, amikor ott voltunk, majdnem üres volt a kávézó), de ezt lehet előre tudni és rákészülni. Meg hát volna is miből megfizetni az alkalomra felfogadott dolgozókat, hiszen egy 3,3 decis ásványvíz 890 forintba kerül! Gondolom, a kínálat többi eleme sem olcsó, de ezt nem tudtuk meg, mert amikor a rendezvény némi szervezetlensége (erről majd külön írok) miatti felindultságomat egy korty szilvás Unicummal nyugtatgattam volna, kiderült, hogy az nincs, csak a sima...
Tisztaság:Gyenge
Kastélykávézó Gödöllő - EgyébKastélykávézó Gödöllő - Egyéb

Kastélykávézó további értékelései

2023.10.29a párjával
Gyönyörű ez a kávézó, melyet a folyosóról közelíthetünk meg. Már a látvány miatt is megéri betérni. Sütemények, teák és kávék kaphatók. Szerintem néhány fajta szendvics is elférne a kínálatban. Mangó-mák és Sacher tortát választottunk, hozzá teát. Kiszolgálás rendben volt, de az árak magasak.
2022.12.29gyerekekkel
Szerettem volna ebédet, nem hűtött üdítőt, kávét, capuccinot, süteményt, szendvicset fogyasztani a családdal. A hölgy mondta, hogy a meleg étel 10-15 perc, egyébként persze, ok. Fizettem, vártunk. Várunk, semmi. Előbb utóbb megkérdeztem, hogy megkaphatnánk az üdítőt? Nem, egyben mindent....
2019.09.16üzleti partnerrel
Céges konferencián vettünk részt, melynek a végén a kastély ebédlőjében kaptunk egy 5 fogásos ebédet. Kerestem utólag a kastély honlapján az ételeket, de nem találtam semmi leírást róla. Annyi biztos, hogy nagyon pazar és különleges ételeket szolgáltak fel. Nagyon jó hangulata volt az ebédlőnek,...