Nem volt rossz, de nem mennénk vissza

Pizza Palazzo Pizzéria & Étterem GödöllőPizza Palazzo Pizzéria & Étterem Gödöllő a térképen

Átlagos 2020. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. július 18.
Hétvégi kirándulás alkalmával tértünk be ide. Az ételek arányosak az elhelyezkedéssel. Nem kell túl sokat várni az ételre. A leves kifejezetten finom volt, a főételek átlagosak. Az adagok megfelelőek, nem túlságosan nagyok, érdemes levest is enni a főétel előtt. Kétszer kértünk ketchupot a lányunknak, sajnos egyszer sem kaptuk meg. A kávé nagyon finom, jó erős. A szervízdíjat beleszámolják az árba.

Pizza Palazzo Pizzéria & Étterem további értékelései

2023.12.05a párjával
2023.12.05- én rendeltem az éteremtől és 1,5 órát vártunk az ételre mert Kerepesen vitte a kaját mert a főnök éhes volt és a többi rendelés nem volt számukra fontos!! Na én itt a nagy éterem tulajdonostól! A diszpécser aszonnyka meg úgy beszélt a várandós párommal mint akit a s... [moderálva - a...
2023.11.04családjával
Pizza Palazzo, hangzatos név, belépve hangulatos hely, lehet a pizzájuk finom, de mi frissensültet rendeltünk, cigánypecsenyét sült krumplival savanyusággal, 2 adagot. Az ára is borsos 3690 Ft a cigány. + 990 Ft a köret, + a savanyú 690ill.850 Ft, Gondoltuk jól elvégzett nap után, jót ebédelünk....
2023.07.08barátokkal
A fokaccia egy olasz kenyértészta, amit hagyományosan kemencében sütnek ki, a tésztát megszurkálják, és olajjal bekenik. Ha jól készítik, nagyon jó ízű, étvágykeltő falat. Szintén jó az előre bekevert Tatár beafsteak, vajjal, uborkával, hagymával, erős paprikával körítve. A rántott Camamber jó...