MAJDNEM TÖKÉLETES

Smarni Étterem GödöllőSmarni Étterem Gödöllő a térképen

2022. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. december 19.
Érdeklődésünkre a szálloda recepciósa ajánlotta, hogy a Smarniba menjünk vacsorázni. A név alapján voltak kicsit fenntartásaink, hogy ez valami egyszerű, házias étkezde lehet, de az egész napos kastélybeli programok után már fáradtak voltunk, a hideg is egyre erősödött, és ide csak át kellett sétálni a főút másik oldalára. Már ahogy közeledtünk, nőtt a hely iránti bizalmunk, mert egy hajdani gazdasági épületnek kinéző nagyobb házat láttunk igényesen, stílusosan felújítva. Az ablakokon benézve pedig már nem volt kérdés, hogy: Itt a helyünk! Szerencsére kaptunk is egy kétszemélyes asztalt és nagy figyelmet, szakszerű, gyors kiszolgálást! És élveztük a hely megnyugtató eleganciáját, mellettünk a szépen díszített karácsonyfa látványát.
Az étlap kicsit meglepő, leginkább a főételeket nézve, mert nem hosszú a kínálati lista, valahogy mégis vegyes képet mutat, nemigen tűnik valamely koncepciót követőnek, és a sokak által nem kedvelt halételeken túl nem különösebben minőségiek az alapanyagok. A párom például szereti a borjú bécsit, itt viszont rántott malackarajt kínálnak... Viszont a szarvas ragulevest tökéletesnek ítélte. Én pedig nagyon elégedett voltam a tépett marhaburgerrel, már régen szerettem volna ilyet enni valahol (igaz, a hamburgerzsemlét nem ettem meg, az ugyancsak feltálalt házi steak burgonyát finomabbnak találtam). És a befejezésül választott répatorta! Tegyük hozzá: erősen újragondolva! No, az maga volt a csoda! És ami nekünk külön sokat számít, hogy a vacsorához Takler Merlot-t ihattunk! Majdhogynem aranyárban mérik, de étkezéshez nekünk ez a kedvenc.

Smarni Étterem további értékelései

2024.02.23barátokkal
Magyar és nemzetközi konyhát visznek, változatos alapanyagokra támaszkodva. Ha nem lenne kiírva, hogy gluténmentes a hely, nem jönnénk rá, sem az ételválaszték böngészésekor, sem a kóstolás során, ami önmagában is szép teljesítmény. Az árak magasak, de beleférnek értékarányos kategóriába. A...
2022.06.29gyerekekkel
Öten ettünk itt, 3 gyerek és 2 felnőtt. Az ételek egész izletesek, de nagyon kicsi adagok. Senki nem lakott jól és 25 ezer Ft-ot fizettünk. Nem jövünk többet!
2021.06.20gyerekekkel
A mai napon jártunk a Smarni étteremben. Sajnos nagyon rossz benyomással távoztunk mindannyian. Kezdve azzal, hogy amikor az asztalhoz értünk, leevett, lecsepegtetett székek és asztalterítő fogadott. Majd leadtuk a rendelést. A kihozott poharak zsírosak voltak, rászáradt ételmaradékokkal. A...
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval