Kiváló étterem, kiváló cukrászda

Solier Étterem GödöllőSolier Étterem Gödöllő a térképen

Kiváló 2016. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 28.
A Solier értékelésénél külön kell választani a földszinti cukrászdát és az emeleti éttermet.

A cukrászda szerintem szenzációs, a torták változatosak, könnyűek, nagyon jóízűek. Ennél már csak a sós sütemények a jobbak, ennyire finom, pillekönnyű, napok múlva is ropogós sós rúddal máshol még sehol nem találkoztam. DE nagyon finom a pogácsa, a Solier krémes és a fagyi is. Ezen kívül készítenek sokféle házi bonbont is, amely szintén különleges.

Most voltunk vendégségben Karácsonykor, a házigazda a Daubner nagy rajongója, így a bejgli Daubner készítmény volt. Nem volt rossz, de szerintem a Solier diós sokkal jobb.

Áttérve az emeleti étteremre: van egy állandó étlap, és egy viszonylag gyakran változó séf ajánlata ételsor. Utóbbiban mindig törekednek arra, hogy szezonális ételek legyenek.

Levest mindig eszem, még nem volt rá eset, hogy csalódtam volna, de ugyanez elmondható a főételekről is. Minden ételük nagyon minőségi, jóízű, voltunk már jópárszor, de az ételekkel még soha semmilyen gond nem volt.

Desszertnek felhoznak bármit a cukrászdából is, de az étteremnek is vannak desszert specialitásai, a somlói gömb kipróbálását mindenkinek ajánlom.

A kiszolgálás is udvarias, figyelmes, gyors, nekem a pincérekkel sem volt itt eddig problémám.

Solier Étterem további értékelései

2018.11.21a párjával
Az étteremhét ráadás akció alkalmával próbáltuk ki az éttermet és választottunk a fix 4 fogásos vacsorából. Minden fogás nagyon finom volt, nem véletlenül kapta a konyha a korábbi értékelőitől a különdíjat. Kellemes hangulatban, kitűnő, udvarias kiszolgálás mellett töltöttük el az estét....
2018.09.29gyerekekkel
A vendégeket zsigerükből utáló pincérek az asztalhoz nem szivesen jönnek ki a cukrászdában, kivárják, hogy a vendég ráunjon a várakozásra és sorba álljon. Majd szervizdijat számolnak fel a nem minősithető, szinvonaltalan szolgáltatásra. Elégedettlenségemnek hangot adtam, és ahelyett, hogy egy...
2018.07.08a párjával
A tavalyi gödöllői kiruccanásunk alkalmával ismét ellátogattunk a Solierbe, meg akartam mutatni a partneremnek a város legjobb cukrászdáját. (És persze éttermét, de mivel a szomszéd városkában ebédeltünk, már nem futotta itt az evőkapacitásból csak desszertre.) Nem is csalódtunk, ettünk két...