Kastély és fesztivál nagyszerű együttese

Gödöllői Királyi Kastély GödöllőGödöllői Királyi Kastély Gödöllő a térképen

Kihagyhatatlan 2022. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. május 30.
A kastélyban tartott Nemzetközi Természet-és Környezetvédelmi Fesztivál és Filmszemle alkalmából látogattunk most hétvégén Gödöllőre, és nagyszerű élményben, hangulatban volt részünk. Nagyon élveztük ezt a hétvégi programot! A környezet és a rendezvény együtt fantasztikus együttest alkotott.
A gödöllői királyi kastélyba érdemes időről-időre visszalátogatni, mert az épület rekonstrukciója szinte folyamatos, mindig lehet új szépségeket látni, felfedezni.
Most gyönyörködve végignéztük a már felújított, megnyitott kastélytermeket. A filmvetítések kapcsán pedig eljutottunk az épület kevésbé csillogó részeibe is.
Annak ellenére, hogy sokan jöttek a gyereknappal összekapcsolódó fesztiválra, sehol sem éreztünk zsúfoltságot, a kastélyépületben sem volt tömeg, a többség ugyanis kinn volt a hatalmas, gyönyörű parkban, kertben, ahol eloszlottak a látogatók. A sokféle érdekes program lefoglalta a gyerekeket, de a felnőtteket is.
Amit viszont kritikával kell említenünk: Igazából sem a rendezvény szervezői, sem a kastélybüfé nem gondoskodtak a vásárinál és a nejlonos szendvicsnél minőségibb étkezési lehetőségről. Mi erre nem készültünk, a programokat viszont nem akartuk otthagyni, ezért késő délutánig éheztünk.
Számunkra az igazi felfedezést a Pálmaház és a mellette lévő kertészet jelentette, mert nagyon szeretjük a kertépítést, a virágokat, a virágkötészetet, és itt sok szépséget lehet találni és venni is. A kastélyépületről van itt már sok szép kép, ezért a rendezvény hangulatát bemutatandó és a Pálmaház/kertészetről teszek ki néhány fotót.
Gödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - EgyébGödöllői Királyi Kastély Gödöllő - Egyéb

Gödöllői Királyi Kastély további értékelései

2023.12.29a párjával
Az idén is arra készültünk, amit tavaly itt kaptunk az Adventi Kastélynapokon: Csodás miliőben remek ünnepi hangulat, színvonalas programok, kulturált kiszolgálás, igazi rákészülés a karácsonyra, ...hogy az ünnep teljes legyen..., ahogy az idei szlogenjük mondja. Nos, most december 16-17-én nem...
2023.11.20a párjával
Kihagyható
A kiállítás rendkívül fényűző, mutatja az ott megszállt és ott élt emberek gazdagságát.... viszont az építtető családjáról rendkívül keveset tudtam meg a kiállítás szöveges ismertetései alapján.... vidéki múzeumoknál sokkal szerényebb belépőjegy árakkal is sokkal több ismerettel gazdagabban...
2023.10.29a párjával
Kihagyhatatlan
Országunk legnagyobb kastélya sokféle látnivalót ötvöz.Többször jártunk már a kastély kiállításán, de ezt nem lehet megunni, annyira gyönyörű és átfogó. Január végéig látható a Schönbrunn kincsei gyűjtemény is, mely számos személyes tárgyat tartalmaz. Itt nem volt szabad fotózni, így a képek mind...
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval