A jó választás

Kékes Étterem GyöngyösKékes Étterem Gyöngyös a térképen

Kiváló 2014. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. május 21.
A környéken éttermet keresve találtunk rá a gyöngyösi Kékes étteremre 2014 nyarán.
Elegáns kialakítása miatt előzetesen az étlapot is megnéztük az interneten. A választékot és az árképzést is jónak ítéltük párommal, ezért egy szombat délután betértünk az étterembe.
Az ételek finomak voltak, az adagok bőségesek ahhoz, hogy jól lakjunk.
A kiszolgálás udvarias volt, a helyszín kellemes, elegáns.

Legközelebbi mátrai kirándulásunk alkalmával az állandó környékbeli programok egy újabbal; a Kékes étterem meglátogatásával egészül majd ki.

Kékes Étterem további értékelései

2022.04.07a párjával
Múlt héten vasárnap voltunk ebédelni a Kékes étteremben.Elôételként odaegett pirítóst szolgáltak fel padlizsán krémmel... hihetetlen,hogy ilyet még adnak valahol. Szarvasragu leves finom volt.Főétel,az enyém kacsamell és kacsacom házassága,grillezett céklával, tört burgonyával,Demi glace...
2021.09.05a párjával
Másodszor járunk Gyöngyösön átutazóban,a hotel elfoglalása előtt beütemezünk egy ebédet. Mint idegen városban mindig -Az ittjartam.hu olvasóira hagyatkozunk és a Kékes éttermet választjuk. Jöl tettük. A város főterén mindjárt a Városháza mellett van. Ahogy belépünk azonnal pincér fogad,...
2019.03.23egyedül
A Kékes sok éves - évtizedes múltra visszatekintő étterem a város főterén. Régen igencsak népszerű volt, amolyan tiszti kaszinó hangulatú hely, ahol nagyobb zenés-táncos esti rendezvényeket is tartottak, élő bárzenével. 2015-16 táján volt egy jelentős mélyrepülésük, gyöngyösi barátom mondta is,...