Nemo kapitány

Kulacs Bisztró GyöngyösKulacs Bisztró Gyöngyös a térképen

2019. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. október 22.
Házias, magyaros, fűszere ételeket, közepes minőségben készítő étterem, amely már jó pár éve megbízhatóan működik Gyöngyösön, a belváros szélén, egy elég forgalmas utcában. Ez az utca is a fizető övezetbe tartozik.
Az ajtón belépve mintha egy lepattant kocsmába lépnénk be - tipikus helyi arcok talponállóznak - de innen gyorsan tovább is terelt bennünket a jókedélyű pultos hölgy, miután pár hangoskodó arcot leoltott és lecsendesített.
A pincében Nemo kapitány tengeralattjárójába csöppenünk, amely fura módon faragott asztalokkal és lócákkal van berendezve. A tulajdonos pasas egy megszállott gyűjtő, kb. mindent gyűjt, amit itt ki is állít. Fegyverek, pisztolyok, kések, bicskák, egyéb 2. VH-s, német harci relikviák, tengeralattjárós, tengerészeti cuccok, Star Wars ereklyék, még volt szerintem más is, de hirtelen ezeket tudtam felidézni. Komplett tengernagyi egyenruha, amelybe beöltözve a főnök meg is lett örökítve egy remek képen. De egyébként tényleg nagy arc, amikor látta az érdeklődésünket, lelkesen körbevezetett minket, megmutogatta a legbecsesebb kincseket.
Az étlap elég hosszú, és az ételek nagyon olcsók. Talán a legkedvezőbb árakkal itt találkoztunk a városban. Az ételek többségéből van kis- és nagy adag is. Hús-centrikus ételek a dominánsak. A kis adag cigánypecsenye egy ezres sem volt, hozzá a paradicsomsaláta 300 Ft. A krumpli mirelit volt, a hús kicsit zsíros.
Az ételeket gyorsan megkaptuk, a konyha nagyon pörgősnek tűnt.
Persze ez a cimboráknak nem okozott problémát, mert ők úgy szeretik, csak én vagyok finnyás állítólag.
Mindenki elégedett volt az ételekkel, jóllaktunk.
A mosdó nagyon leamortizált állapotú, mintha egy hadtest végigvonult volna rajta előttünk.
Tisztaság:Gyenge
Kulacs Bisztró Gyöngyös - Külső képKulacs Bisztró Gyöngyös - Külső képKulacs Bisztró Gyöngyös - Étlap/itallapKulacs Bisztró Gyöngyös - Étlap/itallapKulacs Bisztró Gyöngyös - Étlap/itallapKulacs Bisztró Gyöngyös - Étlap/itallapKulacs Bisztró Gyöngyös - Étlap/itallapKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - Étel/italKulacs Bisztró Gyöngyös - Étel/italKulacs Bisztró Gyöngyös - BelsőKulacs Bisztró Gyöngyös - MosdóKulacs Bisztró Gyöngyös - Belső

Kulacs Bisztró további értékelései

2017.12.24a párjával
Bearanyozta a nagy karácsonyi vásárlást ezüst-szombaton a Kulacs Étterem Gyöngyösön.Miután a vásárlási őrületen túljutottunk,arra gondoltunk; ismét betérünk Gyöngyösön a kedvenc helyünkre.Kicsit félve mentünk,mert előzőleg nem foglaltunk helyet ebédre,de kellemesen csalódtunk.Ismét örömmel...
2017.10.04a párjával
Évek óta visszajárunk ide! Egyszerűen imádjuk! Ritka helyek egyike ahol még udvariasak a felszolgálók! Házias ételek , frissensültek közül lehet választani. A legolcsóbb étterem amit jelenleg tudok. Az adagok is megfelelőek. Ingyenes parkoló van az udvarában. Csak ajánlani tudom azoknak akik...
2017.08.24a párjával
Messze a legszuperebb hely, ahova betértem. Minden szempontból max csillagot adok, sőt...többet is adnék ha lehet! A hely magával ragadó, lenyűgöző stílusú, mintha Némó kapitány hajóján jártam volna...egyszerűen, mint egy varázslatos, párhuzamos dimenzió... Nem tudok betelni vele. Biztosan...