csak egy finom vacsorára vágytunk...

Sörpince Vendéglő & Étterem GyulaSörpince Vendéglő & Étterem Gyula a térképen

Szörnyű 2016. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 24.
Tegnap este vot "szerencsénk" egy vacsorát ennünk itt. A párom halászlét evett, mellé szűzérméket salátával, én ragulevest, sous vide tarját zöldbors mártással, köretnek tejfeles uborkasalátát.
A levesek említésre sem méltók, a raguban a krumpli olyan kemény volt mint a kő, a halászlé meg enyhén pocsolyaízű, cserébe teli afrikai harcsa filé darabokkal, (egyébként paszírozott ponty és keszeg volt az alaplében). A második fogásokra elég sokat kellett várni, de kár volt. A szűzérme ki volt klopfolva, agyon volt szárítva, kemény volt, rágós, hideg és élvezhetetlen. A hozzá tálalt fűszervaj nem is tudott ráolvadni, mert a megfelelő hőmérséklet hiányzott hozzá, azon kívül szerintünk margarinból volt, mert én elkövettem azt a hibát, hogy megkóstoltam. Igazán nem kellett volna, az íze kritikán aluli volt, és felragat a szájpadlásomra, a víz sem vitte le. A saláta viszont finom volt. A "szuvidolt" tarja borzalmas volt. Szintén kemény és száraz, elrágni, lenyelni alig lehetett, pedig igen jó fogaim vannak! Lehet, hogy csak divatból írták oda, hogy milyen módon készült, mert szerintem köze sem volt a sous vide elkészítési módhoz. Az uborkasaláta lelketlen volt, de legalább ehető, igaz a tejfel a közepén nagyon szomorúan festett... A zöldbors mártás... az valami fertelmes dolog volt, de legalább jó sokt adtak belőle. Valamiféle ételízesítő íze volt, talán leveskocka? Igaziból nem is vagyok rá kíváncsi. Mint a pincér sem volt kíváncsi arra, hogy meg voltunk-e elégedve az elfogyasztott ételekkel, mert megkérdezni csak azt sikerült, hogy kp vagy bankkártya a fizetési mód. Megpróbáltuk meggyőzni egymást, hogy azért annyira nem volt rossz, de nem sikerült. Mert elég rossz volt sajnos.

Sörpince Vendéglő & Étterem további értékelései

2024.04.03a párjával
Több éve járunk ide pihenni,és akkor mindig itt érkezünk.A hangulat családias, a kiszolgálás gyors és kedves!Csak ajánlani tudom!!!
2022.11.08családjával
Egy hétköznapi gyulai kirándulás alkalmával megéheztünk, ezért tértünk be a Sörpincébe. Telt ház volt, de a pincér kedvesen invitálva, még tudott egy szabad asztalt mutatni. Egyből hozta az ingyen ásványvizet, aztán a forró levest. A második nagyon finom és mutatós volt a savanyúsággal együtt....
2022.08.28a párjával
1 hetet töltöttünk ott,ebből 4 napot az étteremben érkeztünk.A menük változatosak és finomak voltak,de amit ettünk mindenre igaz volt ez.A kiszolgálás ahhoz képest hogy szinte folyamatosan teltház van gyors volt.A pincérek pedig nagyon közvetlenek,ügyesek, és kedvesek.
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel