Meglepetésemből alig tértem magamhoz, azt hittem, ilyesmi csak közönséges panzió esetében lehetséges. . . nem hogy egy állítólagosan 4 csillagos hotel esetében. Tapintatosan megkérdeztem a recepción, lehet-e esetleg egy másik szobát kérnünk. Erre arrogáns, kocsmai stílusban (mondhatni), közölte velem a recepciós hölgy, hogy mit akarok, hisz így is sok gondot okoztam a hotelnek, azzal, hogy lila szobát kértünk! ! ! ! Alig hittem a fülemnek, de békességpárti vagyok a végsőkig, így azt mondtam, jó, majd megszokom. Rá másfél napra, délutáni csendes órákban (ritka volt ez, mert eléggé gyenge a hangszigetelés), hallom, hogy. . . DÜB-DÜB-DÜB. . . . Mi a szösz ez, gondoltam, csak nem két hangfal van felettünk, melyet mély basszusra állítottak? Kénytelen voltam ismét szólni a recepciósnak, hogy mi a szösz van felettünk? A válasz: nem tud semmiről. Mondom, jöjjön, hallgassa meg ő is, mire azt mondja. . . jaaaa, van futópad is a felső szobában, de nem érti mi bajom vele, mert eddig senki nem panaszolta, hogy a 4 csillagos szállodában a feje felett futópadon szoktak edzeni. . . . na meg egyébként is- mondta- komoly szervezési gondot okoztunk a szállodának azzal, hogy lila szobát kértünk, úgyhogy nem érti mi a bajunk. . . . Szóval, számomra ez, hogy finoman fogalmazzak, érthetetlen, egy magát igényesnek tartó szálloda részéről. A véleményem az, hogy ez messzemenően nem éri el a 4 csillagos szálloda szintet- nemcsak az írtak miatt- de egy átlagon felüli panzióét igen.