Kiruccanás

Gyulai Várfürdő GyulaGyulai Várfürdő Gyula a térképen

Kihagyhatatlan 2016. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 13.
Egy rövid kiruccanásra mentünk még télvíz idején. Egyik nap mentünk, másik nap jöttünk. Nem messze a fürdőtől foglaltunk szállást egy apartmanházban. Odaérkezésünk napján, sajnos nem jutottunk be a fürdőbe mivel annyira nagyon sokan voltak, hogy már a beléptetésnél is legalább fél órás sor állt.
Nem vagyunk türelmetlen népek, de annyit nem voltunk hajlandóak várni, inkább elmentünk a tóhoz, ahol lehetett korcsolyázni (nincs messze pont az út másik oldalán. Utána egy fantasztikusat étkeztünk.
Másnap már simán bejutottunk, gyorsan átöltöztünk és irány az élményfürdő, ott jót áztattuk magunkat, kislányunk meg kiélvezte az összes csúszdát. Kb. 3 órányi csúszdázás és ázás után neki láttunk felfedezni a többi részét is a fürdőnek. Háát, egyik ámulatból a másikba! Itt balra, ott jobbra, fel, majd le és mindenhol volt egy medence, egy merülő vagy valami. Végig mentünk az egészen és a végén egy sodrós medencés helyen horgonyoztunk le még egy jó időre. Majd jött a felszólamlás, hogy kellene enni valamit. Idefelé jövet, mintha lett volna egy étkezde. Elindultunk vissza és meg is lett, hiszen pont útba esett. Hála a jó égnek elég széles választékkal bírt az étkezde, így mindenki talált kedvére valót.
Mire végeztünk jól el is telt az idő, így irányba vettük az öltözőt, ahol alapvetően csak egy gond van, legalábbis a férfi oldalon biztos, hogy kevés a hely és szerintem az öltöző is. Egyébként minden szuper volt.

Gyulai Várfürdő további értékelései

2023.10.24barátokkal
Kihagyható
Úgy gondoltuk a barátokkal,hogy a hosszú hétvége egyik estéjén elmegyünk a Gyulai Várfürdő éjszakai wellnesébe. Jó ötletnek tűnt,de nagyon megbántuk. A belépés után egyből a wellness részlegre mentünk,ahol döbbenten láttuk,hogy ez a rész már be van zárva. Ezt a jegyek megvétele előtt...
2023.09.27csoporttal
Kihagyhatatlan
Egy hetes gyulai tartózkodásunkból 1napot szántunk a strandra, az aquapalota kiegészítő jegyét nem vettük meg. A strand nagy területen helyezkedik el, sok gyógymedence van sok élményelemmel, különböző hőfokú vízzel. A hullám- és az úszómedence is szép, tiszta, kicsit nekem hideg, de ilyen is...
2022.09.15a párjával
Érdekes
Szeptember első napjaiban egy szombati napon voltunk. Több kültéri medence zárva volt. A termálmedencék délutánra teljesen zsúfoltak voltak, helyet nem lehetett bennük találni. Az ágyak lefoglalva, de üresen álltak a beltérben. Sajnos a több fejta belépőjegy csak összezavarja a belépőket. Pld...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel