magyar kaják

Papa's & Mama's Étterem és Kávéház HévízPapa's & Mama's Étterem és Kávéház Hévíz a térképen

2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 4.
Egy gyalogos összekötőút kezdetén található az étterem. Embernyi pincér szobor kínálja az étlapot. Nem kell beülni és leülni ahhoz, hogy valaki végigolvassa az étlapot, már az utcán is megteheti. Bementünk, és nyár révén a kerthelyiségben foglaltunk helyet. Elég romantikus hely a fali vízeséssel, párnákkal. A rendelés gyorsan ment, az étlapon szinte csak magyar kaják vannak, pld kakastöke pörkölt túrós csuszával, vagy halászlé. Mi is ezt kértük. Előttünk egy japán társaság kért valamit, angolul megértették magukat a pincérrel. A pincér előzékeny segítőkész, kedves. Az ételek viszont lassan készültek el. Már mi is kényelmetlenül éreztük magunkat, pláne a japán csoport aki előttünk jött. Már menni akartunk, mikor a japán csoport érdeklődött a rendelése után. A pincér mély sajnálattal közölte, hogy a halászlét frissen készítik, amire várni kell. Gondoltam, akkor mi is így járunk, .. na menjünk. Aztán hozták a japán csoportnak is a halászlét, majd érdekes módon nekünk is azonnal utánuk. (Valószínű jó sokat főztek és abból kapott mindenki egyszerre) Az étel finom volt, az ár is megfelelő, csak éppen lassan készültek el. Nem "üdülő" vendégek voltunk, csak átutazóban, így nem nagyon értünk rá. Apropó! Autósok ne jöjjenek ide. Csak gyalogosan közelíthető meg, sétálóutcán, vagy sétányon keresztül. A városban amúgy is eléggé drága a parkolás, úgyhogy minden lassúság pénzt vett ki a zsebünkből. Csak itt üdülőknek ajánlom!

Papa's & Mama's Étterem és Kávéház további értékelései

2024.01.17barátokkal
Színvonalas kiszolgálás, teljes mértékben elégedetten távoztam az étteremből!Az árak is teljesen megfelelőek!
2021.09.12a párjával
Már a fürdőbe menet kinéztük e helyet. A táblájuk hirdette, hogy menüt is lehet kapni. Így is volt. Több féle leves és többféle második fogásból lehetett választani. Húslevest, Ananászos csirkemellett és majorannás csirkemájat ettünk. Finom volt és pont elég is. Csapolt söt kért férjem én meg egy...
2021.08.14a párjával
Magával az étellel nem volt gond, de az itallal lehúzták rendesen. Míg a felszolgáló pálinka ajánlására elfogadtuk a Szatmári szilvát, amiből előbb 1-1 db 4 centest kértünk majd a vacsora végén 1 db 4- és 1 db 2 centest kértünk. Sajnos nem néztem meg a számlán amin 2 db eszencia volt felszámolja...