Átlagos
2024. március 30.a párjával járt itt 35 Pozitív: szoba minősége, a reggeli és a vacsora kíváló volt, mind a választékot, mind az ízeket tekintve. A recepciós dolgozók, szobaasszonyok udvariasak, szolgálatkészek voltak,
Negatív: a zuhanyzóból nagyom nehéz kijönni, nem praktikus az ajtó megoldása, a zuhanyzó bejárat /küszöb/ piszkos volt.
A gyógyfürdőrészen zárva voltak az öltözők, így nem volt lehetőség zuhanyozni, fürdőruhát váltani. A gyógymedence pereme a 4 nap alatt végig piszkos volt, annak ellenére, hogy elmondtuk a fürdőmesternek, de nem takarította le. Ideje lett volna, mert a 3 nap alatt jóformán ketten voltunk a medencében. A külső élménymedencét egy napig nem lehetett használni, mert nem fűtött fel a rendszer. A szállodát még a felújítás előtt sokszor látogattuk, a megújulás jött tett neki, de még vannak javításra váró dolgok. A kert rész nagyon gondozatlan, elhanyagolt, A negtívumokat segítő szándékkal írtam, . Ennek ellenére továbbra is szándékozunk oda menni, és bízunk abban, hogy a szálloda tovább fejlődik. Ajánlani fogom ismerőseimnek.
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
5Kényelem
3Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Helios válasza
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai.
Célunk, hogy vendégeink maximális elégedettséggel távozzanak, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy az Ön által leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. április 18., Hunguest Helios, Hunguest Hotel Helios