Nekünk steak volt :-)

Arizona Steak House JászberényArizona Steak House Jászberény a térképen

Kiváló 2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 13.
Kifejezetten a steak miatt mentünk be. Az igazsághoz tatozik, hogy hogy nem ettünk még, így roppant kíváncsiak voltunk egy éttermi steak-re. Mivel nincs összehasonítási alapunk, mi egyértelműen pozitív véleménnyel voltunk az ételt illetően. A hús puha volt, úgy átsütve, ahogy kértük, az ízek, a tálalás teljesen rendben volt.

A pincérről pedig nem is beszélve. Ritkán találkozik az ember ennyire rátermett (pincér szakmára termett) fiatalemberrel. Ösztönösöen csinálta jól. Ez akkori véleményünk volt.
(Sajnáljuk végtelenül, hogy egy tragédia következtében nem teheti tovább...) Ez pedig a mostani...
Arizona Steak House Jászberény - Étel/italArizona Steak House Jászberény - Étel/italArizona Steak House Jászberény - EgyébArizona Steak House Jászberény - Belső

Arizona Steak House további értékelései

2021.05.03családjával
Már sajnálom, hogy hallgattam a családtagjaimra és nem álltunk tovább, miután megkaptuk az étlapot. Nagyon drága ételekből állt a felhozatal, így utólag határozottan irreálís áron. Azt gondoltuk ilyen áron, valami nagyon extrát kapunk. De nem. A választék nagyon kevés. Az adagok gyerekadagok....
2019.04.11egyedül
Az étel rendben volt, a leves finom, a szűz puha, bár a rizottó széle meglehetősen száraz volt. A kiszolgálás gyors, udvarias. Egyedül az a zavaró, hogy végig kellett hallgatom az összes, a pultnál zajló magánbeszélgetést, bár igaz én ültem túl közel. De összességében rendben volt!
2018.09.26a párjával
Aug.20-án estefelé ültünk be az étteremhez tartozó teraszra. Kellemes, szép idő volt, a városban nyüzsögtek az emberek, folyt a 20-i műsor a színpadon. Tehát a hangulat megvolt. De sajnos a rendelt ételek hamar elvették a jó hangulatunkat. A férjem bélszínt rendelt erdei gombamártással. Nos, a...