Drágán rosszat

Arizona Steak House JászberényArizona Steak House Jászberény a térképen

Gyenge 2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 26.
Aug.20-án estefelé ültünk be az étteremhez tartozó teraszra. Kellemes, szép idő volt, a városban nyüzsögtek az emberek, folyt a 20-i műsor a színpadon. Tehát a hangulat megvolt. De sajnos a rendelt ételek hamar elvették a jó hangulatunkat. A férjem bélszínt rendelt erdei gombamártással. Nos, a bélszín legföljebb hátszín lehetett, de igencsak rágós volt, a gombaszósz pedig valami ízetlen híg lé volt. Én cigánypecsenyét rendeltem. Életem legrosszabb cigánypecsenyéjét kaptam. A hús nem fűszerese sült volt, hanem valami párolt, rágós, ízetlen valami.A krumpli és hagyma is megereszkedett, nem beszélve a kakastarélyról, ami ropogós szalonna helyett valami főtt szalonnára emlékeztetett. Ilyen rossz cigánypecsenyét életemben nem ettem. Az árak viszont igencsak emeltek voltak.

Arizona Steak House további értékelései

2021.05.03családjával
Már sajnálom, hogy hallgattam a családtagjaimra és nem álltunk tovább, miután megkaptuk az étlapot. Nagyon drága ételekből állt a felhozatal, így utólag határozottan irreálís áron. Azt gondoltuk ilyen áron, valami nagyon extrát kapunk. De nem. A választék nagyon kevés. Az adagok gyerekadagok....
2019.04.11egyedül
Az étel rendben volt, a leves finom, a szűz puha, bár a rizottó széle meglehetősen száraz volt. A kiszolgálás gyors, udvarias. Egyedül az a zavaró, hogy végig kellett hallgatom az összes, a pultnál zajló magánbeszélgetést, bár igaz én ültem túl közel. De összességében rendben volt!
2017.08.13a párjával
Kifejezetten a steak miatt mentünk be. Az igazsághoz tatozik, hogy hogy nem ettünk még, így roppant kíváncsiak voltunk egy éttermi steak-re. Mivel nincs összehasonítási alapunk, mi egyértelműen pozitív véleménnyel voltunk az ételt illetően. A hús puha volt, úgy átsütve, ahogy kértük, az ízek, a...