Fenséges Izek

Kassai Fogadó KaposmérőKassai Fogadó Kaposmérő a térképen

Kiváló 2018. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. november 4.
Harmadik alakalommal látogattuk meg az éttermet. Most sem csalódtunk. Nem éppen olcsó, de aki teheti próbálja ki. Későn 11 órakor nyit és fél tizenkettőtől van konyha, de aránylag gyorsak, nem sokat kell várni.Most is kerültünk azért, hogy ebben az étteremben ebédelhessünk. Az adagok nagyok és finomak, nem mellesleg különlegesek. A választék nem nagy, de éppen elég.

Kassai Fogadó további értékelései

2023.08.21a párjával
Kaposvár alatt, attól kissé délre volt a szálláshelyünk, így igyekeztünk megismerni annak a környéknek az éttermi kínálatát is. Hamar kitűnt, hogy az erre élők ugyan ma már nincsenek annyira elragadtatva a Kassai Fogadó éttermétől, mint elmondásuk szerint - a megnyitása utáni időkben, de azért...
2021.12.28barátokkal
Többször vacsoráztunk és megszálltunk már itt. A szállás tiszta hangulatos, otthonos. Az ételek nagyon finomak, friss minőségi alapanyagokból készülnek. Kiszolgálás udvarias. Biztos járunk még it
2018.10.02a párjával
Szuper hely nagy finom ételek jó kiszolgálás. Párommal sokszor járunk .semmi negatívumot nem tudok