Nagyszerű ebéd, kedves kiszolgálás

Kecskeméti Csárda és Borház KecskemétKecskeméti Csárda és Borház Kecskemét a térképen

Kiváló 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 16.
Kora délután látogattunk az étterembe. Helyünkre kísértek bennünket, azonnal kaptunk étlapot, felvették az ital rendelést, majd diszkréten vártak, hogy kiválasszuk az ételeket. Mind utóbb megtudtuk egy tanuló fiatalember lett a pincérünk. Nagyon profin szolgált ki minket, tájékozott volt mind az ételek mind az italok terén, az ételek asztalra helyezése és az asztal leszedése is szabályos volt, kedves és figyelmes. A halászlé kettőnknek is sok volt, isteni, sűrű és sok finom halszelettel külön tálalva. Ár érték arányban lenyűgöző. A főétel mennyiségét látva, már a nézésétől jóllaktunk. Lúdvári pecsenyét és Csárdás vegyes tányérost fogyasztottunk. A főételhez Font Irsai Olivért ittunk. Nagyszerű ízélmény volt. Vissza fogunk még jönni.

Kecskeméti Csárda és Borház további értékelései

2023.01.27családjával
A csárda beltere szívet melengető, rusztikus, hangulatos, giccsmentes, szeretnivaló. Fából készült népies székek, az asztalokon kékfestő terítő, a falakat népi kerámiák díszítik. A Házi áldás sorait is jó érzés volt olvasni az egyik falvédőn. A honlapról megtudhatjuk, hogy az étteremnek egy 170...
2022.01.21gyerekekkel
Én a kis szűkebb családommal évek óta visszajárok ide.Azt hiszem ez már önmagában is egy pozitív kritika, de a pontozás alapján is látni lehet, hogy egy színvonalas, kedves étterem.Bár kinek szívesen ajánlom, aki a szolíd, Magyaros hangulatú helyeket kedveli.
2020.05.12családjával
Az elmúlt években több alkalommal jártunk az étteremben, már telefonon is rendkívül udvariasan fogadták az asztalfoglalást. A csárda hangulata megalapozza a betérő vendég hangulatát, ezt fokozza a felszolgálók kellemes stílusa. Az étlapon hatalmas a választék, az ételek bőségesek, igazán...