Egy újabb jó hely

Kert Étterem Caffé & Grill KecskemétKert Étterem Caffé & Grill Kecskemét a térképen

Kiváló 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 10.
Az interneten böngészve jutottam el az étteremhez, és a honlapjuk áttanulmányozása után, azonnal a kipróbálandó helyek listájára került. Mivel nem helyi lakosok vagyunk,így csak az alkalomra kellett várni,ami két napja bekövetkezett.
A párommal déltájban látogattuk meg az éttermet.A hely méretét illetően nem nagy,de jó időben a kellemes hangulatú terasszal kibővíthető.A személyzet udvarias üdvözlése után helyet foglaltunk,az angol pubok stílusát idéző éttermi részben.
Ketten,két fajta levest,és ugyanolyan főételt kértünk. Minden nagyon finom volt,a bakonyi betyárleves különösen.
Az étlap változatos, az árképzés is vendég barátinak mondható.A mosdó állapotát is példamutató tisztaság jellemezte.
A sorra érkező vendégek,és a pincérek kommunikációjából arra következtettünk,hogy szinte mindenki visszatérő,és nem ok nélkül.

Kert Étterem Caffé & Grill további értékelései

2023.01.06gyerekekkel
Úgy alakult, hogy megint Kecskeméten jártunk a két ünnep között.Ezért gondoltuk kipróbálunk egy olyan éttermet ahol még nem jártunk.A választásunk a Kert Étteremre esett.Igaz most 7 személyre kellett asztalt találnunk,de szerencsénkre ez itt sikerült. Amikor megérkeztünk a pincér hellyel kinált...
2019.12.18kollégákkal
Lezárult egy nagy projekt, és az év is végéhez közeledünk. Itt volt a szokásos, céges vacsoránk ideje. Ismét Kert és Grill lett a helyszín. Főnökünk annyira meg volt elégedve a hellyel, hogy pár családi, üzleti rendezvényét is itt tartotta. Nem véletlenül. Csak jókat tudok mondani. Igen korrekt...
2018.12.30kollégákkal
Előbbre kellett hoznunk a céges, évzáró vacsorát. A nyáron megismert hely már foglalt volt, így kipróbáltuk ezt. Emeleti különteremben foglaltunk helyet, jó 20 fővel. Italok megrendelése gyorsan lezajlott. Főnökünk jelezte, hogy tálakat rendelt, de ki-hogy gondolja. Nos, nem akartam különcködni,...