lovecraft étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg lovecraft értékeléseit!

Olvasd el lovecraft étterem értékeléseit!

Korrekt vendég/ül/ látás -

Hétvezér Csárda Dormánd

2020. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2020. november 2.
Régóta bakancslistámon volt a csárda, és egy kirándulásról hazafelé jövet, beültünk családilag egy késői ebéd elfogyasztására. Elsőre,nagyon megtetszett a hatalmas udvari parkoló, ahol biztonságosan el lehet helyezni a járműveket. A berendezés tipikus csárdai stílust mutat, fenyő bútorok és kockás abrosz jellemzi.
Nagyon retro, de jó -

Peti Csárda Zagyvarékas

2020. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2020. november 2.
Hosszú évek óta, ha erre járunk a 32-es főúton, meglátogatjuk a csárdát egy reggeli vagy ebéd erejéig. Kívülről egy jelentéktelen épületet látunk, bejárat az udvari parkolóból nyílik. Belülről a vendégtér egy ivó részből , és két kis méretű étkezőből áll. A berendezés egyszerű, a fűtést egy jókora cserépkályha biztosítja.
A színvonal továbbra is maradt -

Szél Csárda Lajosmizse

2020. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 11.
Néhány év kihagyás után / nem volt erre utunk / ismét meglátogattuk a csárdát, egy késői ebéd erejéig. Belépve a kellemes klímájú vendégtérbe, azonnal megjelent egy felszolgáló, és hellyel kínált bennünket. Kihozta az optimális hőmérsékletű italokat, majd rövid idő múlva asztalunkra kerültek az ételek. Két fajta leves, sertés és halas sültek ízlésesen tálalva.
2020. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. június 23.
Ebédelni ültünk be a csárdába. Nap sütéses idő lévén, az étterem előtti fedett kiülős részen foglaltunk helyet. Gyorsan megkaptuk az étlapot, és a pincérhölgy rögtön hozta az italokat. Csirkelángost rendeltünk, ami nagyon új volt az étlapon. Az étel,egy rántott csirkemellre feltornyozott tejföl és sajt keverékéből és sült krumpliból állt, egy fa tálcán szervírozva, és egy kis üveg tégelyben uborkasaláta is járt hozzá.
2020. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. március 16.
Reggelizni ültünk be az étterembe. A berendezés tetszetős, elegáns. A megrendelt reggelit gyorsan megkaptuk, az ételek finomak voltak. A kiszolgáló elég fáradtnak tűnt, a minimális udvariasságot megkaptuk. A mosdó patyolat tisztán van tartva. Egy gyors étkezésre alkalmas helynek megfelel.
Másfél órát autóztunk, de megérte -

Á'la Bárd Étterem Gádoros

2020. januárban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. január 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A neten szörfözve találtam rá az étteremre, és hirtelen felindultságból, gyorsan meglátogattuk családilag, egy ebéd erejéig. Középkori étteremként hirdetik, azonban a középkori stíluselemekből nem mindent alkalmaztak a hely megálmodói. Viszont a " feeling" működik. Az étterem előtti fa kerítés kovácsoltvas utánzatú betétei, majd a bejárati ajtó előtti teraszhoz vezető fa gyaloghíd indítja az érzést.
Csalódás mentes vendéglátás -

Bagoly Vendéglő  Békés

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. december 7.
A YT-on találtam rá, egy gasztro vlogger nyáron készült videójára, amiben a vendéglőt értékelte. A látottak alapján, azonnal a kipróbálandó helyek listájára került nálam az étterem. A tesztelés lehetősége most következett be. A vendéglő fekvésileg ideális helyen, egy parkban, az Élővíz-csatorna partján található Békésen. Kívülről nem egy szemkiverős képet mutat.
2019. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. december 1.
Ebédelni ültünk be a vendéglőbe. Láttuk, hogy egy nagyobb társaság is ült az asztaloknál, és a pincérhölgy mondta, hogy kb. 40-45 perc múlva tudja kihozni az általunk rendelt ételeket. Megkaptuk az italainkat, és háromnegyed óra múlva előttünk voltak az asztalon a megrendelt ételek- ahogy ígérték. Minden nagyon finom volt, és bőséges.
2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 29.
A panzió vendégeiként két éjszakát töltöttünk Balatonújlakon. A reggelinket és a vacsoráinkat itt fogyasztottuk el a csárdában. Minden értelemben kiváló szolgáltatást kaptunk. A hely egyik
ékköve- a konyhán kívül- az udvari, két oldalról nyitott kiülős
rész, ami a gondos munkával, jó ízléssel kialakított udvarra néz. A berendezés tökéletesen hozza a csárda érzést.
Csárda gasztronómia -

Rózsa Sándor Csárda Zsombó

2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Belépve az épületbe, nem egy hagyományos csárda hangulat fogadott bennünket, hanem egy modern felfogásban megalkotott, és berendezett, nagyon hangulatos és egyedi " feeling". Különösen tetszett a négy részre osztott vendégtér. A személyzet udvarias üdvözlése után helyet foglaltunk. A pincér hölgy gyorsan hozta az étlapokat, és rövid idő után a megrendelt italokat.