A szultán konyhájában jártunk

King Shoarma Török Étterem és Kávéház KomáromKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom a térképen

Kiváló 2022. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. június 12.
Szállásadónk javasolta ezt az éttermet, amely a körforgalom közelében található. Parkolás az étterem mögött lehetséges (ingyenes az egész városban). Kicsit kétkedve fogadtuk, hogy egy szokványos török étterem vajon miben lehet figyelemre méltó, de aztán megérkezve egyből világos lett, hogy ez nem egy átlagos, Magyarországon megszokott kebab büfé, hanem egy igazi szép étterem, méghozzá nagyon tágas, sok asztalos. Terasz, első terem, második terem, különterem, jó sok asztaluk van, mégis érdemes asztalt foglalni, mert esténként és hétvégenként egész nap megtelik. Nagyon szeretik itt a környékbeliek, és nekünk is nagyon tetszett.
Az étlap jó hosszú, színes, tartalmas, informatív. Az árak olcsónak nem nevezhetőek, viszont az adagok igazán hatalmasak. A fogások tételenkénti összeválogatása helyett kértünk egy 2 személyes Szultán tálat (11600 Ft), valamint Adana kebabot (4250 Ft). Kb. 20 perc várakozást követően akkora fatál érkezett, hogy alig fért az asztalunkra. Roston sült bárányborda, birkanyárs, csirkenyárs, fűszeres köfte, sajtos csirkés Shoarma (tkp. gyros hús) érkezett sült krumplival (mirelitnek tűnt), rengeteg salátával, lila káposztával. sárgarépával, pitával. A másik fogás is emberes volt, friss zöldsalátával, sült paradicsommal érkeztek a nyársak. Tetszett a húsok fűszerezése, nem volt agresszív, de mégis karakteres. 4 féle házi szószt is kaptunk a húsok mellé, ezek közül az egyik igen csípős volt, de kettőt nagyon szerettünk, fokhagymás, illetve whiskys.
Citromos és epres limonádét (850 Ft/ 5 dl) ittunk.
A maradékot elcsomagoltattuk (doboz 150 Ft). Kötelező szervizdíj nincs.
A mosdó nagyon tiszta, tágas, szép volt.
A mosdó felé haladva be lehet kukkantani a nyitott konyhába, ahol a finomságok készülnek.
Nagy mennyiségben szállítanak elvitelre is, folyamatosan mentek az ételes dobozok kifelé a hátsó ajtón.
4 főre 19ezer Ft-ért pukkadásig ettük magunkat, a maradék még egy főétkezésre elegendő mennyiségű volt.
A személyzet nagyon jól működött, összeszokott, profi, gyors csapat benyomását keltette.
King Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - EgyébKing Shoarma Török Étterem és Kávéház Komárom - Egyéb

King Shoarma Török Étterem és Kávéház további értékelései

2024.01.10gyerekekkel
Mint már korábban írtam, szertünk újat kipróbálni.Most egy másik ország,"Törökország" konyhaművészetét próbáltuk ki.Mivel Komáromba szilvesztereztünk itt találtunk egy különleges éttermet.Igaz nehéz volt asztalt foglalnunk mert szinte mindíg telthát van.De végül sikerült.Igaz már ki voltunk...
2023.10.21családjával
Kellemes hely, ahova szinte beestünk, hogy igyunk valamit. A hideg limonádékat gyorsan meg is kaptuk. Korán volt még (számunkra) az ebédhez, így egy rövid séta után a közeli tóhoz, visszatértünk. A belső helyiséget választottuk, ebédhez jobb volt itt. Nem csalódtunk, ez is nagyon kellemes és...
2018.06.17a párjával
Gyönyörű,tiszta hely.A kiszolgálás gyors.Az étel nagyon finom volt,és rengeteg. Ami megmaradt elis hozhattuk. Mindenkinek ajánlom.