Jó választás is lehet!!

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

Átlagos 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 3.
Jó is kicsit, rossz is kicsit! Igazából nem riasztottak el, máskor is megyek ha arra járok szerintem, mert összességében jobb volt mint rosszabb! Svédasztalos ebédben és vacsorában utaznak mostanában inkább, megéri nekik szerintem, mert elég sokan vannak mindig, vasárnap ebédkor alig találsz helyet sajnos! Bármennyit ehetsz potom pénzért, jobban megéri mint otthon sütni főzni! A tisztaság nem az erősségük sajnos, mint a poharak, asztalok, mint a mellékhelyisége részéről!! De aki nem túl finnyás azt is ellehet nézni. A pincérekkel az a baj, hogy a többségük újonc és valamiért folyamatosan cserélődnek! Alap dolgukat elvégzik semmi többet! A választék bőséges, mindenki talál magának kedvére valót! Nekem a kajával nem volt soha semmi gondom szerintem nem emlékszek rá, többször jártam már ott pedig! Lehetne ilyenebb vagy olyanabb persze, a desszert frissebb meg ilyenek, de ennyi pénzért ne várjunk csodát csak azt amit nyújtanak!!
Tisztaság:Gyenge

Kocsis Vendéglő további értékelései

2023.01.05gyerekekkel
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is...
2022.11.19a párjával
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel