Csalódás

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

Átlagos 2017. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. április 22.
Annyi jót hallottam az étteremről,gondoltuk kipróbáljuk.A svédasztalos ebéd nem volt szokatlan,bár egy ilyen nagyhírű vendéglőnél meglepő volt.Az étel választékos,és bár a leves enyhén sós volt finomnak mondható.A fő fogás választéka zavarba ejtően sok,és igazat megvallva nehéz volt választani.A sült csirke és a teriyakis csirke igazán pazar volt,bár a párom a párolt zöldségre azt mondta szinte nyers volt.Ami kissé megorrolásra késztetett,az a hozzáállás volt ami személyzet néhány tagja tanúsított.Az,hogy csapvizet kér valaki az ebédhez,szerintem nem ritka,csak épp nem szolgálnak fel ilyesmit.Természetesen a méregdrága ásványvizet mérhetetlen mennyiségben osztják.

Kocsis Vendéglő további értékelései

2023.01.05gyerekekkel
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is...
2022.11.19a párjával
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel