Bőséges svédasztalos kínálat

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

Kiváló 2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. november 19.
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.

Kocsis Vendéglő további értékelései

2023.01.05gyerekekkel
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is...
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...
2018.06.09a párjával
Most voltunk először Komáromban, és előtte sokat olvastam mások véleményét. Mivel a vendéglő közel van a szálláshoz, így ma ott ebédeltünk. Nagy volt a forgalom, sokan voltak, alig találtunk helyet. A benti helyiségben túl meleg volt, de hely csak ott volt, így az ajtóhoz közel ültünk le. Ételből...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel