Ha Komárom akkor Kocsis Vendéglő

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

2022. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. január 5.
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is kellett sokáig keresgélni,mert a fürdővel átellenben volt egy kis vendéglő A Kocsis Vendéglő és Panzió.
Itt szabad fogyasztás van,ami azt jelenti hogy annyit ehetsz amennyi beléd fér,csak nem szabad a tányéron hagyni.Mindíg annyit szedj amennyit meg is eszel.
Hétköznapokon 4.690 Ft,hétvégeken 4.990 Ft. a felnőtt fogyasztás s a gyermekeké pedig 2.490 Ft.
Sok finom falat közül lehet válogatni.Volt itt kakas pöri,marha pöri,sertés pöri,rántott csirkemell,sült csirkecomb,oldalas,sült kolbász és hurka,halászlé,tyúkhúsleves,gyümölcsleves,fokhagymakrémleves,rántott sajt,grillezett zöldségek,köretek,saláták,gyümölcsök,fagyi és még sorolhatnám.
Nagyon ízletesek voltak az ételek és kedvesek voltak a kiszolgálók.
Igaz mi most már nem egy nagyétkűek vagyunk,de régebben degeszre ettük volna magunkat.
De így is jót ebédeltünk.
Csak ajánlani tudom ezt a Vendéglőt.

Kocsis Vendéglő további értékelései

2022.11.19a párjával
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...
2018.06.09a párjával
Most voltunk először Komáromban, és előtte sokat olvastam mások véleményét. Mivel a vendéglő közel van a szálláshoz, így ma ott ebédeltünk. Nagy volt a forgalom, sokan voltak, alig találtunk helyet. A benti helyiségben túl meleg volt, de hely csak ott volt, így az ajtóhoz közel ültünk le. Ételből...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel