Nem jött be

Pingvin Étterem KomáromPingvin Étterem Komárom a térképen

Átlagos 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 1.
Nem volt szerencsénk a Pingvin étteremmel sajnos, pedig jókat írnak róla. A hely maga semmi extra, átlagos étteremnek tűnt a beltér, de mivel zsúfoltnak éreztük bent, kiültünk a kinti részre. A felszolgálással nem volt semmi probléma, de az ételekkel annál inkább. A halászlé annyira sós volt, hogy képtelenség volt megenni. Ízre átlagos, sokkal jobbakat ettünk vagy csináltunk már mi is ennél. Én lazacot kértem, bár ne tettem volna. Kaptam 2db patkó alakban felvágott (mint a ponty) lazacot ami tele volt szálkával. Az öntet rajta túl sós volt, ezért lekapargattam, mert csak elvett a lazac ízéből, nem hozzátett. Sokan kiemelték az ételek mennyiségét, ami valóban rendben volt, de a minőségben, ízekben csalódtunk.

Pingvin Étterem további értékelései

2023.06.30gyerekekkel
Komáromi hosszúhétvégénk 2. napján a Pingvin étterembe fogyasztottuk el az ebédünket.Már kintről látszik,hogy egy új vagy felújított étteremről van szó.Nagyon tiszta és elegáns hely.Svédasztalos kiszolgálással.Nagy férőhely,sok asztallal. Finom ételekkel és nagy kínálattal.Volt aki napraforgó...
2019.06.23a párjával
Már hallottunk a helyről, de még nem jártuk itt. 2 személyes tálat ettünk, húslevest, és francia hagymalevest, mindegyik étel bőséges és jóízű volt, megfelelően tálalva, na nem úgy ,mint ahogy a különféle szakácsversenyeken mutatják, hanem normálisan gusztusosan díszítve,és ami nagyon fontos...
2018.08.10barátokkal
Hangulatos, kedves hely, a pincérek felszolgálók udvariasak. az ételek csodásak voltak. Öten ettünk és mindenkinek nagyon ízlett. Azért maradt meg mindennek a fele, mert hatalmas adagokat hoztak. Hidegkonyha most nem volt, de az étlapon bőséges volt a választék. Ár-érték arány is rendben volt, Az...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel