Magyar-koreai fúzió

Vasmacska Étterem és Panzió KomáromVasmacska Étterem és Panzió Komárom a térképen

2022. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. június 12.
Közvetlenül a Komáromot Komarnoval összekötő Erzsébet-híd lábánál található ez az étterem, amelynek tetőterében panzió is működik. Mi az étterem mögötti Tesco parkoló felől közelítettük meg a bejáratot, ahol ingyenesen és közelben tudtunk parkolni.
Belépve egyből egy fura kettőségbe ütköztünk. Az étterem eredetileg egy hagyományos magyaros vendéglő volt, részben ezt idézi a mai napig a 70-es-80-as évek tipikus vendéglő berendezése, ugyanakkor a magyar étlap mellett koreai étlapuk is van. Emellett a dekorációkban is visszaköszönnek az ázsiai jegyek, szimbólumok, pl. az integető macska a bárpulton, a színes művirágok, élő aranyhalak az akváriumban. Komárom gazdasági életének legmeghatározóbb vállalata a koreai Hankook vállalat, akik az ipari parkban működtetik hazai üzemüket. A cég betelepülését a koreai éttermek megjelenése követte. Pincérünk elmesélte, hogy az elmúlt években összesen 10 koreai étterem nyitott meg a városban, de mára csak 3 maradt, a Vasmacskának is koreai a tulajdonosa. Az üzemben 3 műszakban, folyamatos üzemben dolgozó munkások részére minden nap főznek koreai menüt. Koreai szakácsuk van.
A közeljövőben tervezik egy sushi bár megnyitását, ilyen még nincs a városban.
Mi végül is a hagyományos magyar étlapról választottunk, amelyet összességében átlagosnak mondanék.
Tárkonyos ragulevest (800 Ft) - a csésze karimáig volt rakva, a lé kicsit el volt sózva, tetszettek a ress zöldségek, Csirkemell csíkokat (1500 Ft), rántott harcsafilét (1900 Ft), rántott sertésszeletet (1500 Ft) kértek a gyerekek, a húsos főételek árazását kifejezetten olcsónak találtuk. A köret hasábburgonya és fűszeres steak burgonya mirelitnek tűnt (500 Ft/ adag). Káposztasalátát (450 Ft), külön tartárt kértünk még mellé (200 Ft/ adag).
10% kötelező szervizdíj mellett is baráti maradt az árazás. Kicsivel 10ezer Ft felett tudtunk bőségesen megebédelni, a maradékot elcsomagolták kérésünkre (150 Ft dobozáron).
Az adagok nem voltak olyan óriásiak, mint előző nap a törököknél, de azért ezt sem tudtuk elfogyasztani helyben.
Még egy szó a retróhoz: 1 dl szóda 30 Ft-ba (!!!) került.
Távozáskor a hátsó kijáratnál össze is futottunk a koreai tulajdonos családdal, kihozták a kisgyereküket levegőzni.
Vasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - EgyébVasmacska Étterem és Panzió Komárom - Egyéb

Vasmacska Étterem és Panzió további értékelései

2017.08.15gyerekekkel
Egy vasárnap délután értünk az étteremhez,kb. 3 óra körül.4 felnőtt és egy 3 éves gyerek. Az étterem nem volt zsúfolásig megtelve de azért sokan voltak.A pincét hamar jött, felvette a rendelésünket és közölte, hogy kicsit várnunk kell.Ez a kicsi több mint 1 órát tartott. Körülöttünk már mindenki...
2016.05.03a párjával
Ez az a hely amit valamiért ajánlok, másrészt pedig nem annyira! 2-szer voltam talán elsőnél ballagás utáni dínom-dánom volt, szóval ott igazából minden rendben volt számomra, persze ez a megrendelőtől is függött gondolom! Másodszor a párommal ketten voltunk, na itt már voltak gondok! Először is...
2015.05.26a párjával
Hétvégén a monostori erődöt látogattuk meg. Vonattal utaztunk így a közelben kerestünk egy hangulatos éttermet. Nagyon jó választás volt a Vasmacska. Udvarias, közvetlen, de nem tolakodó volt a pincér. Nagyon-nagyon finom volt a leves és a fő fogás is. A mennyiséggel is meg voltunk elégedve....
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel